Modeller vi önskar fanns i Sverige!!

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Önskar du att någon speciell hoj fanns att köpa i sverige, men den finns exempelvis bara i japan? Posta en bild på den här! Inga custombyggen, utan hojar från de större kända tillverkare, som av någon anledning inte valt att sälja hojen i sverige.

Den här läckerbiten skulle jag lätt vilja ha - Honda VTR250!
Honda-VTR2501.jpg

Bimota+HD

Bifogat

• BIMOTA HDB-2 Sport Roadster.jpg
    BIMOTA HDB-2 Sport Roadster.jpg
    18.7 KB · Visningar: 345
Utan tvekan Kawasaki ZRX1200DAEG. Annat avgassystem och billet motorkåpa men i övrigt original.

nmsx618mb-clk-1.jpg

Snygg som få.

Norton Commando 961.

Går en här i Malmö...

Utan tvekan Kawasaki ZRX1200DAEG. Annat avgassystem och billet motorkåpa men i övrigt original.

Snygg som få.

Njae, inte så original i övrigt. Fälgar, skivor, gaffel, insprut o annan luftburk, mysko arrangemang på profilerna vid kylaren + en massa lullull och annan plast. Verkar ändrat på i princip allt.

Fint var det!:tummenupp

Last edited:
Hittar ingen bättre bild, har för mig jag såg den här i någon notis för nåt år sedan och att den inte skulle komma till sverige, en CB1000, tycker det är synd:

ito-honda-cb1000.jpg

Såg den live i England för ngr veckor sedan och måste säga att jag är extremt besviken på denna mojäng: körbarhet nolla, prestanda som inte var i närheten av att vara extrem; får stryk av dom flesta turbotrimmade motorcyklarna som rullar i världen - hade nog hoppats på klart mer!!

De har ju släppt en ny modell MTT Streetfighter, med 420 hästar... Den kanske faller herrn mer i smaken än en gammal skorv från början av milleniet? ;)

Jag har ju haft nöjet att få se "In real life" en VTR 250. Tänka sig, bara en ca 30 mil från Boden. Så nära, men ändå så långt borta...(Finland)

090829b15.jpg

Om jag vill ha en sån?.....lätt! :)

Hittar ingen bättre bild, har för mig jag såg den här i någon notis för nåt år sedan och att den inte skulle komma till sverige, en CB1000, tycker det är synd:

Håller med, fick upp ögonen för den samtidigt som du, jäkligt trist att den inte kommer hit. En läcker hoj, finns med lite café-stuk också. Enkelt att rensa den lite och få ett klassiskt rent stuk, samtidigt som det är en Honda så man vet att den bara går o går.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park