Modeller på hojjar?

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Nån som vet var man kan köpa en modell på sin hoj? Asså en liten en som man kan ha på bokhyllan? Kan va kul å ha en såhär i vintermörkret. (Jag vet jag ÄR nördig! :arsele )

jag hittade en på toyz R us.. även på diverse andra lopp liknande ställen med billiga barnprylar. Är du ett barn?

Swedie skrev:
jag hittade en på toyz R us.. även på diverse andra lopp liknande ställen med billiga barnprylar. Är du ett barn?

Nopes.-..Tänkte bara att det kunde vara en kul grej. Att ha en modell av varje hoj man haft lixom...

Jag såg en ZX9 på Statoil, 00 eller uppåt, ganska stor och jag TROR den var ganska detaljerad, jag tittade inte så noga. Sen fanns det ett par modeller till men jag kommer inte ihåg vilka det var.

Gå annars till en vanlig modellaffär. Dem kan säkert beställa hem om dem inte har hemma... såna där avancerade modeller som du bygger ihop helt själv från grund med bara lite lim i handen.

testa även teknikmagasinet.

hehe när en polare fyllde år tjacka vi en retta och en gsxr-modell på'ren lokala leksaksaffärn :banana .... kostade 89 spänn styck om ja kommer ihåg rätt :tummenupp

AddE <TM> skrev:
hehe när en polare fyllde år tjacka vi en retta och en gsxr-modell på'ren lokala leksaksaffärn :banana .... kostade 89 spänn styck om ja kommer ihåg rätt :tummenupp

Får väl stoppa svansen mellan benen och kila dit då! :tungan

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back