Modeller på hojjar?

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Nån som vet var man kan köpa en modell på sin hoj? Asså en liten en som man kan ha på bokhyllan? Kan va kul å ha en såhär i vintermörkret. (Jag vet jag ÄR nördig! :arsele )

jag hittade en på toyz R us.. även på diverse andra lopp liknande ställen med billiga barnprylar. Är du ett barn?

Swedie skrev:
jag hittade en på toyz R us.. även på diverse andra lopp liknande ställen med billiga barnprylar. Är du ett barn?

Nopes.-..Tänkte bara att det kunde vara en kul grej. Att ha en modell av varje hoj man haft lixom...

Jag såg en ZX9 på Statoil, 00 eller uppåt, ganska stor och jag TROR den var ganska detaljerad, jag tittade inte så noga. Sen fanns det ett par modeller till men jag kommer inte ihåg vilka det var.

Gå annars till en vanlig modellaffär. Dem kan säkert beställa hem om dem inte har hemma... såna där avancerade modeller som du bygger ihop helt själv från grund med bara lite lim i handen.

testa även teknikmagasinet.

hehe när en polare fyllde år tjacka vi en retta och en gsxr-modell på'ren lokala leksaksaffärn :banana .... kostade 89 spänn styck om ja kommer ihåg rätt :tummenupp

AddE <TM> skrev:
hehe när en polare fyllde år tjacka vi en retta och en gsxr-modell på'ren lokala leksaksaffärn :banana .... kostade 89 spänn styck om ja kommer ihåg rätt :tummenupp

Får väl stoppa svansen mellan benen och kila dit då! :tungan

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026