Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
scud skrev:Jag skulle vilja ha nån handsfree som jag kan koppla både mobiltelefon och komradio till. Jag kan ju inte va den enda? Vad finns det för alternativ? Jag har inte hittat nånting, letar kanske på fel ställe.

Kleiv skrev:Polaren sa att han hadde käpt en grej på Clas Olsson för 350kr och den var tydligen riktigt bra.
http://www.clasohlson.se/WAG.asp?cp=Eq0q112q116q672&ic=N&sw=13083
DisqoBizkit skrev:
Det du länkade till var en intercom, dvs man kan snacka me polarn som sitter bakom, det går inte att koppla till en komradio (för att prata med nån på en annan mc). Möjligheten som fanns att ta in externt ljud var att man kunde koppla t.ex. en cd-freestyle, inte radio/tfn. Och jag vill kunna koppla in mobiltelefon och komradio i samma headset, och ha nån knapp på styret, en för att sända radio, och en för att svara i telefon.DisqoBizkit skrev:Hänger inte riktig med på vad du är ute efter?
Okaj! taget.. Angående intecom, är det sladd mellan dom då alltså? Lite osmidigt?scud skrev:Det du länkade till var en intercom, dvs man kan snacka me polarn som sitter bakom, det går inte att koppla till en komradio (för att prata med nån på en annan mc). Möjligheten som fanns att ta in externt ljud var att man kunde koppla t.ex. en cd-freestyle, inte radio/tfn. Och jag vill kunna koppla in mobiltelefon och komradio i samma headset, och ha nån knapp på styret, en för att sända radio, och en för att svara i telefon.
Ja precis, med nån liten förstärkare. Tror inte de behöver bli så bökigt med en kabel, går säkert att koppla i/ur fort och smidigt, så man kopplar väl in sig när man väl sitter på mc'n.. Osmidigt blir de när man förlänger kabeln och kör intercom mellan 2 hojjarDisqoBizkit skrev:Okaj! taget.. Angående intecom, är det sladd mellan dom då alltså? Lite osmidigt?
scud skrev:Osmidigt blir de när man förlänger kabeln och kör intercom mellan 2 hojjar![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |