Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:2066514Vet ej, fast jag läste att dom nu menar på att hands-free är mkt bättre än att prata direkt i luren, fast för ett tag sen va det tvärtom, o ytterliggare ett tag tillbaka vad det åter igen tvärtom.
General E skrev:2066510Ska tjöpa ny mobil snart, ev idag.
Någon som har koll på hur det funkar med strålning,
får man cancer om 20 år eller är det inget att oroa sig för?
Och lönar det sig isf att tjöpa en mob med lågt SAR?
GuW skrev:2066575Istället för att kolla på mobiltelefonen med lägs SAR värde kan du börja kolla på en motorcykel med lågt kW värde.
Det är nämligen bevisat att motorcyklar med högt kW värde orsakar fler dödsolyckor än dom med lågt värde.
Åtgärdar du den punkten först så tror jag du kan köpa vilken mobiltelefon som helst sen...
Handsfree är bekvämt!
General E skrev:2066587I get your point. Intressant det där med vad man oroar sig för, tämligen orationellt. Men nu jag köper en ny kan jag lika gärna ta en med lite schtrålnung.
En snubbe snackade om att det även spelar roll vilket abonnemang man har, ju bättre täckning desto mindre behöver mob sända. Och då undrar man såklart vilka som har bäst täckning. Telia ute på landet antar jag, men i städer då? Har alla bra täckning där??
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |