MMOG-spel som sparkar stjärt!

Jag hatar mig själv för att jag föll för den här skiten men here goes.. Om någon vill förbarma sig över mig vore jag väldigt tacksam!

SH_Richaard
-153 | -98

Hejsan!

Tigger du råvaror eller vill du vara med i alliansen? ;)

SH - sparkar stjärt växer så det knakar just nu.

Hejsan!

Tigger du råvaror eller vill du vara med i alliansen? ;)

SH - sparkar stjärt växer så det knakar just nu.
Alliansen såklart :tummenupp

Har en person nästgårds som utvecklas i samma takt som jag, lite orolig inför vad som komma skall när skyddet försvinner. Psykologisk krigsföring :pannkyss

edit: Tjoho! Man tackar man tackar.. En timmes produktion om dagen?

2908248 Alliansen såklart :tummenupp

Har en person nästgårds som utvecklas i samma takt som jag, lite orolig inför vad som komma skall när skyddet försvinner. Psykologisk krigsföring :pannkyss

edit: Tjoho! Man tackar man tackar.. En timmes produktion om dagen?
Japp, och lite övrigt, läs på forumet! :)

Tjenare alla i allians SH - NV!!

Hoppas att det går bra för er alla med plundringar och attacker.

Jag har nu beslutat efter ett kort snacka med vår allas krigarprinsessa SH_Mitra att jag säger upp min alliansledarpost och ger över den till SH_Mitra.
Hon är redan den starkaste i alliansen med 259 inv. och kommer att göra att bra jobb och göra alliansen fetare!

Jag förblir kvar i alliansen självklart och bidrar med min del som alla andra.

Ni kommer alltså då betala EN timmes produktion varje dag till SH_Mitra i byn SH_Mitra by (-147|-56). INTE till mig!

Detta börjar att gälla från och med imorgon torsdag.

mvh
Micke och Mitra

Är inte så aktiv på spelet så att jag kan betala skatt varje dag till SH -SV. Därför ösnkar jag enklast gå ur alliansen. Kanske kan bli medlem igen senare när jag kanske är mer aktiv.

Tack.

Är det någon här inne som inte är med i alliansen som vill/ är redo??

Bäst att fråga här innan inbjudan går iväg till andra :)

Vilken allians ni kommer att hamna i beror på var ni bor. Stoffer som fixar det ;)

på vilket sätt gagnar alliansen mig?

förutom skydd vid överfall

på vilket sätt gagnar alliansen mig?

förutom skydd vid överfall

folk kommer nog även dra sig för att attackera... lite som att man inte ger sig på en HA medlem utan riktigt goda anledningar :)

... nu e inte jag med i nån själv men jag tänker till både 1 och 2 gånger innan jag robbar nån som är allierad..

/Martein i SH_Marteinville 203 (98|-47)

2914010 folk kommer nog även dra sig för att attackera... lite som att man inte ger sig på en HA medlem utan riktigt goda anledningar :)

... nu e inte jag med i nån själv men jag tänker till både 1 och 2 gånger innan jag robbar nån som är allierad..

/Martein i SH_Marteinville 203 (98|-47)
så med andra ord så borde ja gå med i nånting

onda människor.. plundra försvarslösa människor sådär.. jag vill ju bara bygga mitt land baserat på frihet å kärlek.

hur mycket trupper är normalt å ha egentligen?

utan att avslöja för mkt så har ja skaffat mig "nåra stycken"

jag har en bit kvar med andra ord.. eller så går ja med i en allians å skiter i att bygga arme

jag har en bit kvar med andra ord.. eller så går ja med i en allians å skiter i att bygga arme

Du kommer att behöva ett försvar ändå. Kommer att anfall kanske ingen hinner skicka försvarstrupper till dig. Även plundingar förekommer =)

/MikkE på vbg_snakes konto

Back