MMOG-spel som sparkar stjärt!

Tjena!

Nej du har inte betalat något. När du betlar så får du upp en liten ruta där det står hur mkt du skickat och hur lång tid det tar.

Prova du att skicka igen och ange SH_BitchHell som bynamn.

/Mark

När beräknas vi andra kunna joina alliansen? Jag har marknadsplats nu så du kan få dina kulor :tungan

Någon som vill passa lite trupper?

Har väl en 50-60 gubbar?

Bra försvar om inte annat. =)

Just nu är det fullt i alliansen. En del har dock inte kommit igång med att betala skatt så dom får tom imorrn på sig. Sen fyller vi på med nya medlemmar som kan betala för sig.

Så, för att kunna vara med måste du ha en ambassad och en marknadsplats samt vara beredd på att betala in en timmes produktion en gång per dygn.

Sen när vi har 9 st fullt betalande borde vi kunna uppgradera alliansen oftare och därmed kunna bjuda in fler till alliansen och växa så att det knakar.

Om nån orkar så vore de najs med en sammanställning av alla som är med, o alla som har marknadsplats mm. Jag hinner tyvärr inte, har fullt upp med att se efter andra saker.

Marky

Hur går det för er nu på travian? Har ju hållt på i lite drygt en vecka nu? Hur har ni gjort köpt "Plus" eller bara sett prod minska med 20%?

Mark, du som har ambassaden? Hur stora är dina magasin?

Ptja, just nu har jag, huvudbyggnad 3, ambassad 1, silo 1, magasin 1, marknadsplats 1, grotta 1 sen produktionen
Trä 45
Lera 45
Järn 36
Vete 21 med 57 invånare.

Har spelat travian i snart 3-4 månader på server1 och 2.
På server 2 är jag med i Alliancen TE.

Just nu är det fullt i alliansen. En del har dock inte kommit igång med att betala skatt så dom får tom imorrn på sig. Sen fyller vi på med nya medlemmar som kan betala för sig.

Så, för att kunna vara med måste du ha en ambassad och en marknadsplats samt vara beredd på att betala in en timmes produktion en gång per dygn.

Sen när vi har 9 st fullt betalande borde vi kunna uppgradera alliansen oftare och därmed kunna bjuda in fler till alliansen och växa så att det knakar.

Om nån orkar så vore de najs med en sammanställning av alla som är med, o alla som har marknadsplats mm. Jag hinner tyvärr inte, har fullt upp med att se efter andra saker.

Marky

Wattaf*kk, jag blir så trött.
Från början visste jag inte att man behövde ambasad för att kunna gå med i en alians. Nu sitter jag med en ambasad och en inbjudan till alians som jag inte kan utnyttja, pga att den är full.
Jag skulle tydligen läste på lite bättre :D

Tjena!

Nej du har inte betalat något. När du betlar så får du upp en liten ruta där det står hur mkt du skickat och hur lång tid det tar.

Prova du att skicka igen och ange SH_BitchHell som bynamn.

/Mark

Bah, nu fick jag ordning på det, jag trodde jag hade betalat sen i torsdags but nooo, man ska ju trycka på OK två gånger... :mad:

Jaja, nu är det på G i alla fall... :)

Är det nån idé att uppgradera magasin, silo, marknadsplats och ambassad?

Baracker:
Samlingsplats nivå 1 samt Huvudbygnad nivå 3

Maxar ni prod så ska ni bygga magasin/silo för att inget ska gå till spillo. Annars är väl det enda tipset att bygga grotta.

Ni får börja plundra era grannar. Efter ett par vändor har soldaterna och baracken betalat sig. Plundra, bygg gubbe, plundra bygg gubbe.

Gå alltid med minst 3 st i början.

Går ni med 1 blir han garanterat dödad av befolkningen.

2871200 Ni får börja plundra era grannar. Efter ett par vändor har soldaterna och baracken betalat sig. Plundra, bygg gubbe, plundra bygg gubbe.

Gå alltid med minst 3 st i början.

Går ni med 1 blir han garanterat dödad av befolkningen.
Jo jag skall börja plundra när jag har lite mera folk. :)

Back