Mmmh! Hihi. Mmmh! Mmmh! Hihi.

Jag ser att ingen lagt upp det senaste. Tänk er eeeeh, ummm, ihihih, eeeeh, o så, uhmm, med ett tuggummi i munnen :rofl

[YOUTUBE-ID]t-2vwp-BEdE[/YOUTUBE-ID]

Sen har vi den lilla 10-åriga tjejen som driver lite med henne :)

[YOUTUBE-ID]5zT8tnj8NzI[/YOUTUBE-ID]

Det värsta tycker nog jag är alla avundsjuka bloggkommentar, och alla kommentarer som skrivs bara för att trycka ner henne, är man inte rätt löjlig själv då?

Varifrån kommer behovet av att bry sig om en 16 åring tjej inte verkar vara så smart? :va

Btw, jag hade nog inte bangat..

Bifogat

• tittie.jpg
    tittie.jpg
    4 KB · Visningar: 398
Det värsta tycker nog jag är alla avundsjuka bloggkommentar, och alla kommentarer som skrivs bara för att trycka ner henne, är man inte rätt löjlig själv då?

Varifrån kommer behovet av att bry sig om en 16 åring tjej inte verkar vara så smart? :va

Btw, jag hade nog inte bangat..

Ingen hade brytt sig om hon inte lagt ut sig på nätet och gjort sig till allmänt åtlöje. Eftersom hon nu lägger ut sig sjlv och visar hur dum hon är så får hon ju ta att folk kommer tycka att hon är pantad.

Iom att folk lägger in massa länkar till hennes blogg så är det ju hon som tjänar på det, fixar hon lite sponsorer osv så är det ju ändå hon som skrattar sist. ;)

Är det på riktigt? Varför kan ingen vuxen människa se till att den stackars flickan får professionell vård, någon måste ju ta ansvar :mad:

Såg lite av några andra klipp på tuben och alla är desamma. :D

har kollat igenom en del med, och alla är inte likadana, vissa skiljer sig VÄLDIGT mycket, så tror hon har börjat göra dessa klipp just för att bli känd.
känns dock väldigt patetiskt om det är så det ligger till.

Fy Jävel* :rofl
Jäklar hade hon inte vart så dum så hade hon knappast varit så populär!

Orkade inte läsa alla inlägg men nog för att hon verkar ... hrmm... lite ehhhh ööhhh hmmmm PANTAD!!! men hon skulle ju f..n kunna lära sig att titta i spegeln i stället för i kameran.

Resterande saker är nog tyvärr kört i den hjärnan.

Man måste läsa (lyssna) mellan raderna, mitt marsvin talade samma språk... inte helt hundra på dialekten men tror hon vill han en gurka, möjligtvis en morot.

vet inte om det är dolm hon frågar efter men det skulle hon tåla få. Och jag skulle gärna leverera!:banana Sen när det blir tråkigt efter 3:e gången går man hem, och hon håller sig tyst en stund tror jag.

Tycker den passar bra in i tråden :)

eller
revolt.jpg

Kan inte låta bli att förvånas/förfäras över att hon verkligen spelar in sig själv på det där viset och lägger ut det på nätet.

Det MÅSTE vara ett skämt. Ingen kan vara sådär korkad på riktigt och sedan skylta med det. :va Man hör ju för fan knappt vad hon säger.

Och Paris Hilton....!?? Nu fattar man vad det är för publik hon har till sitt program. Trodde inte att en endaste jävel ödslade tid på att titta på det. Men..men..där ser man. :rolleyes:

//M

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...