Mmmh! Hihi. Mmmh! Mmmh! Hihi.

haha okej. nu var de ju inte så att det var det som var meningen- att vi skulle visa upp våra kroppar. utan vi skulle driva med henne och förställa röst och kroppsspråk. men de tror jag du fatta. Men jag hade hoppats att fler hade hoppat på och gjort bort sig lite. men icke

inte för att nån bryr sig. men tänkte bara sig hej svejs. använder inte sh så ofta. och märker att jag mest loggar in så det blir ett tidsfördriv. och vill inte använda denna sida och slösa massa timmar på att skriva me främlingar. så kommer ta bort mig från denna sida. men kommer läsa i mcrelaterat för tips. hej då. :krama:glömdet

Äh. Känslig eller?..

EDIT: Ah.. Så ju nu att du dragit. Trist då var ju en av de vettigare hondjuren här inne. Men iofs så är det ju då inte så konstigt att du drog..

Men va fan är det där på allvar?? Snälla säg att det är ett skämt...

Verkligheten eller va de heter på P3 hade ju reportage med dendär kissie eller va hon heter.
Herrejävlar.
Va lite fjortis o så elak du kan mot alla andra o du får besökare...

Enligt min dotter är sådant där videobloggande inte alls ovanligt, dock brukar inte brudarna vara fullt så där pantade.
Men kameran i spegeln och idominläppar är fullt normalt för den generationen.

Min dotter uttrycke sitt medlidande till hennes föräldrar!

Herrejesus, de finns ju överallt, blondiner som snackar goja in i en kamera och tror på allvar att folk e intresserade. Är detta landets framtid och hopp?

[YOUTUBE-ID]X6xthJX_Ohk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]5_k1GFv0mTk[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]ecyuedv0h_c[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]4D5IdSswXIQ[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]GMx9aVb1OF8[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]UZIjsy_Galw[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]My5hbqC7VDM[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]xth83035L94[/YOUTUBE-ID]

Herrejesus, de finns ju överallt, blondiner som snackar goja in i en kamera och tror på allvar att folk e intresserade. Är detta landets framtid och hopp?
Nä fy fan! Och det där är säkert bara en promille av vad som finns av dessa amöbor på Youtube.
Och vad är grejen med att de ska filma in i spegeln hela tiden. Snacka kan de inte heller. Ingenting kan de för helvete!

hahaha! KRILLEBOOI! Fjortisar kallas dom. Ni bör akta er då dom faktiskt är flockdjur.

Jaa. sorgligt men sant faktiskt. Vet inte riktigt vad jag ska jämföra dom med :va

Här har ni en goding, parodi på den första :rofl:rofl:rofl:rofl

[YOUTUBE-ID]GOCTeHU33i4&feature=channel_page[/YOUTUBE-ID]

har legat uppe på tråden sisådär 1-2 veckor redan :rolleyes:
Men det är den bästa parodin jag sett hittils :)

Ni skrattar inte längre när hon som 16-åring helt plötsligt tjänar mer per månad än ni gör per år...

Blondinbella har väl 5 mille per år eller något bara i annonsintäkter.

Fast det är ju enligt blondinbella själv som hon omsätter 300 000/månad. Enligt skatteverker omsatte hon 400 000-någonting under 2008. Vilket visserligen inte är fy skam med tanke på vilket skitblogg det är. 2009 kan säkert bli lite bättre eftersom början av året var okej och bloggmarknadsföringen inte var tillräckligt utforskad. Efter att annonsörerna nu testat bloggmarknadsföring ett tag har de flesta kommit fram till att det inte ger speciellt mycket. Som alltid så går det att tjäna hyffsat bra pengar på en outforskad marknad men när marknaden mognar och annonserna har fått underlag till att räkna på vad investeringen ger tillbaks gäller det att ha en affärside som håller. Även om Blondinbella har många läsare verkar det som att få av dem är intresserade av att använda samma produkter som henne.

Fast det är ju enligt blondinbella själv som hon omsätter 300 000/månad. Enligt skatteverker omsatte hon 400 000-någonting under 2008.

Det var väl någon tidning som hade granskat det där, och i verkligheten hade hon runt tio loppor i månaden och en jävla massa gratis kajalpennor...

Vilket är på tok för mycket hursomhelst, ge flickstackarn samma bidrag som andra utvecklingsstörda får, då blir det rättvist!

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP