Men den där videon får ju oss som redan har skaffat barn att känna oss lyckade, jag har ju en dotter i den åldern och hon framstår ju i desto bättre dager.
...har hon en blogg?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men den där videon får ju oss som redan har skaffat barn att känna oss lyckade, jag har ju en dotter i den åldern och hon framstår ju i desto bättre dager.
Det är säkert inga större fel på flickebarnet egentligen, men hon växer upp med att det skall nog vara så här...det märks ju så tydligt att det är en "roll" hon spelar...
Ni skrattar inte längre när hon som 16-åring helt plötsligt tjänar mer per månad än ni gör per år...
Blondinbella har väl 5 mille per år eller något bara i annonsintäkter.
så du skulle inte ha någonting emot att vara apdum/blåst/neanderthalare/etc, så länge du tjänar grymma pengar? pengar är allt för dig?
så du skulle inte ha någonting emot att vara apdum/blåst/neanderthalare/etc, så länge du tjänar grymma pengar? pengar är allt för dig?
Tror du att en "dum" person reflekterar över situationen på det sättet?
En smart lodis är väl fortfarande en lodis? En rik apa är en kung.
Man måste läsa (lyssna) mellan raderna, mitt marsvin talade samma språk... inte helt hundra på dialekten men tror hon vill han en gurka, möjligtvis en morot.Klockrent!
...har hon en blogg?![]()
Gaaaaahhh
Vilket djävla mög. Jag tror jag har klickat igång den där videon fyra-fem gånger nu och haft hennes djävla pipande i bakgrunden och suttigt och skämsfnissat-plågats här på kontoret. Det är som tvångstanken att pilla på en sårskorpa ungefär. Äckligt äckligt, smärtsamt och svidigt men lite skönt ändå....
En gång till bara, sen aldrig mer! :klicka
erkänn nu korvis att du gillart![]()
jag är hellre den jag är, än en lallande fåne med all världens pengar...
Du menar en fattig sporthojs lallande fåne?![]()
En smart lodis är väl fortfarande en lodis? En rik apa är en kung.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |