Mmmh! Hihi. Mmmh! Mmmh! Hihi.

förresten: vad är det för nån nisse, som hänger på fjortisbloggar :va
Det är det jag med funderade på...

Okej att hon är som hon är och väljer att föreviga skiten på nätet, men vad är TS ursäkt för att inte bara kolla på skiten, utan även sprida det vidare?:va

Jisses, en helt ny värld av dumhet har öppnat sig för mig. Och jag som en gång tyckte "Big Brother" var det ultimata dum-tv-lågvattenmärket.

Hjulet snurrar men hamstern är död... :död

Hjälp...säg att det inte är på riktigt...!!

Eller finns det verkligen brudar som beter sig sådär på allvar. :3freak

Tack och lov att man inte är kille, och måste stå ut med en sån där. :rolleyes:

Hjälp...säg att det inte är på riktigt...!!

Eller finns det verkligen brudar som beter sig sådär på allvar. :3freak

Tack och lov att man inte är kille, och måste stå ut med en sån där. :rolleyes:

Det verkar bli ett mer och mer framträdande beteende bland tonåringarna. Min första tanke när jag såg henne var att hon nog kommer ha väldigt svårt att hitta en kille som står ut med hennes jätte-ego. :död

Det verkar bli ett mer och mer framträdande beteende bland tonåringarna. Min första tanke när jag såg henne var att hon nog kommer ha väldigt svårt att hitta en kille som står ut med hennes jätte-ego. :död

Tror jag inte, finns många killar som vill ha brudar utan hjärna. Mindre problem för killen, typ.

Plus hennes umgängeskrets innehåller säkert killar som liknar henne dvs killar utan hjärna så dom passar jättebra ihop. Kan dom gå och titta sig i spegeln och pilla sig i sitt långa blonda hår hela dagarna. :tummenupp Perfect match!

Tror jag inte, finns många killar som vill ha brudar utan hjärna. Mindre problem för killen, typ.

Plus hennes umgängeskrets innehåller säkert killar som liknar henne dvs killar utan hjärna så dom passar jättebra ihop. Kan dom gå och titta sig i spegeln och pilla sig i sitt långa blonda hår hela dagarna. :tummenupp Perfect match!
Synd att evolutionen är satt ur spel bara, de där jävlarna kan och kommer ju föröka sig...

Synd att evolutionen är satt ur spel bara, de där jävlarna kan och kommer ju föröka sig...

Lite så jag tänkte. OM hon hittar ett motsvarande pucko av motsatt kön kommer det ju komma fler imbeciller till världen.

Ibland undrar man om inte det skulle vara bättre utan internet.

Då skulle dessa vidriga se-på-mig-attentionwhore-människor inte kunna frodas med sina jävla bloggar, twitter och fan och hans moster.

Kan ni tänka er avkomman från henne och valfri brat på stureplan? Brr..:död

Ibland undrar man om inte det skulle vara bättre utan internet.

Då skulle dessa vidriga se-på-mig-attentionwhore-människor inte kunna frodas med sina jävla bloggar, twitter och fan och hans moster.

Kan ni tänka er avkomman från henne och valfri brat på stureplan? Brr..:död

Ge fan i internet tack, hela mitt sexliv bygger på det :yoparty

:vatänk att 2 sek en sen lör kväll på fyllan kan gå så fel , hennes far måste va jättestolt:huvet

Det är säkert inga större fel på flickebarnet egentligen, men hon växer upp med att det skall nog vara så här...det märks ju så tydligt att det är en "roll" hon spelar...

Jag tycker man ser den där typen av platinablonderad ärkebimbo överallt - det är väl en grupptillhörighetsgrej, precis som skinnskallarna...luktar brist på självförtroende lång väg.

Men det är tragiskt...och det värsta är att det verkar gå att slå mynt av eländet med, vilket leder till att det blir mer av 'et. :(

Sjukt, sjukt jobbiga ljud lyckas hon skapa i alla fall, all heder!

:vatänk att 2 sek en sen lör kväll på fyllan kan gå så fel , hennes far måste va jättestolt:huvet

Joru, tänk på det när du drar hem en bimbo "vad blir konsekvenserna om gummit spricker"

Pöka aldrig med något vars gener du inte skulle vilja sprida vidare, för i värsta fall gör du det.

Men den där videon får ju oss som redan har skaffat barn att känna oss lyckade, jag har ju en dotter i den åldern och hon framstår ju i desto bättre dager.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT