En av Sveriges sämsta artister, Håkan Hellström medräknad.RedBaron skrev:Vem f-n är det ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En av Sveriges sämsta artister, Håkan Hellström medräknad.RedBaron skrev:Vem f-n är det ?
Tack. Jag tänkte samma sak men vågade inte skriva det.RedBaron skrev:Vem f-n är det ?

Tack, oron över att ha missat något av väsentlig betydelse är borta.valmers skrev:En av Sveriges sämsta artister, Håkan Hellström medräknad.
Äh, kom med i gänget nu! Vi som frågar så att de andra får känna sig lite bättreNeutral skrev:Tack. Jag tänkte samma sak men vågade inte skriva det.![]()
Helt i klass med Latin Kings alltså?valmers skrev:En av Sveriges sämsta artister, Håkan Hellström medräknad.
Sant, men så länge ingen av de två testar med den andres däck vet ingen vilket som är bäst.Swedie skrev:Bingo, i med att WSBK kör Pirelli vanligtsvis så tror jag inte de utför testar på annat än Pirellidäck. Mladin kör ju Dunlop i USA och lär inte heller testa med annat än Dunlop.
Precis min tanke. Resonemanget att Mladin är snabbare för att han har bättre däck känns bakvänt. Det kan faktiskt lika gärna vara så att Corser hade bättre däck.sandstream skrev:Sant, men så länge ingen av de två testar med den andres däck vet ingen vilket som är bäst.
Bingo skrev:Precis min tanke. Resonemanget att Mladin är snabbare för att han har bättre däck känns bakvänt. Det kan faktiskt lika gärna vara så att Corser hade bättre däck.
Pålle skrev:Men utveckligen på Pirellis däck till WSBK främjas väll knappast av att de inte har någon kunkurrerande leverantör!?
Sen kan man ju spekulera, kvaldäck osv. används ju på tester också. Men att Mladin skulle vara ett världsmästarämne låter föga troligt. Även om han är en snabb rackare.
/Joakim
Du är ju i alla fall konsekvent i ditt ogillande av det som inte är ungdomligt käckt.valmers skrev:En av Sveriges sämsta artister, Håkan Hellström medräknad.
Han kan varken sjunga eller spela. Har inget med ålder att göra. Gillar du skiten?Nyteknik skrev:Du är ju i alla fall konsekvent i ditt ogillande av det som inte är ungdomligt käckt.
Va?! Han är ju en fyrtaktskille, som dessutom kör Kalle Anka-cup?Chris Ash skrev:Jag tror Mladin är en av världens 5-6 snabbaste roadracingförare. GSV-R "testet" var bara några varvs provkörning.
valmers skrev:Va?! Han är ju en fyrtaktskille, som dessutom kör Kalle Anka-cup?
Pirelli finns väl knappast i några andra serier än WSBK eller nationella serier. I BSB är det inget av toppteamen som kör Pirelli utan där är det enbart Dunlop och några team på Michelin. I AMA är det också nästan enbart Dunlop, Ducati Austin körde på Michelin 04 men gick över till Dunlop 05.Bingo skrev:Det kan inte vara ointressant för Pirelli hur det går för deras däck i de lägre serierna. Vad kör teamen i t ex AMA? Hur ser det ut i övriga högklassiga serier där flera däcksfabrikat deltar?
Låter som ett tvättäkta Hellström-fanGustav O skrev:Kjell Höglund är en mycket stor artist. Folk som hakar upp sig på att han inte kan sjunga har inte fattat vad det handlar om.

Jag är inget stort Hellström-fan men förstår vad folk gillar hos honom. Det finns artister som sjunger oerhört bra rent tekniskt, tonsäkert och med fantastiskt omfång men det finns ju ingenting där. Maria Carey och Celine Dion är två jag kommer på på rak arm. Musik handlar om känsla och inte teknik, för mig.sandstream skrev:Låter som ett tvättäkta Hellström-fan![]()
Well, det pekar onekligen på att Mladin kan ha haft bättre däck.Gustav O skrev:Kjell Höglund är en mycket stor artist. Folk som hakar upp sig på att han inte kan sjunga har inte fattat vad det handlar om.
Pirelli finns väl knappast i några andra serier än WSBK eller nationella serier. I BSB är det inget av toppteamen som kör Pirelli utan där är det enbart Dunlop och några team på Michelin. I AMA är det också nästan enbart Dunlop, Ducati Austin körde på Michelin 04 men gick över till Dunlop 05.
Vilka av däcken som är bäst är såklart svårt att svara på men när SBK började med Pirelli 04 sjönk deras varvtider betänkligt trots likvärdiga hojar kontra 03. Nu borde dock avståndet till de andra däckmärkena vara mindre.

Nyteknik har ju gubbsvålen som avatar.Bingo skrev:Well, det pekar onekligen på att Mladin kan ha haft bättre däck.
En annan sak, hur i h-e lyckas ni halka in på en Kjell Höglund-diskussion![]()
![]()
Jag vet hur det började. Jag undrar vad som driver er att fortsätta den diskussionen i en tråd som handlar om Matt Mladin. Känns lite som att det finns bättre forum för det.valmers skrev:Nyteknik har ju gubbsvålen som avatar.
Tvättäkta blårykarkille: http://www.superbikeplanet.com/2003-oct/031009a.htmvalmers skrev:Va?! Han är ju en fyrtaktskille, som dessutom kör Kalle Anka-cup?
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |