Mixtra med vägskyltar

Kawakex skrev:
2501715 Vi har ett roligt namn på ett ställe i en by utanför där jag bor, stället heter fröslida.:D

:va På tal om Helvetet har fryst.... Fröslida:va

:dummer

Kawakex skrev:
2501715 Vi har ett roligt namn på ett ställe i en by utanför där jag bor, stället heter fröslida.:D
:)
här utanför stan finns en by som heter horsås :D

R2 skrev:
2502771 :)
här utanför stan finns en by som heter horsås :D
Hittar inte bilden men nånstans i Österrrike finns det en skylt som visar vägen till "Rootmoos" och till "Egg"

Intill en campingplats vid Olpe i Tyskland såg vi denna skylt...

Bifogat

• neger.jpg
    neger.jpg
    60.7 KB · Visningar: 134
Mer från Hell i Norge

welcome_to_hell.jpg

Åkte förbi den här skylten nånstans vid Gränna när jag skulle tanka påväg hem från Tyskland i somras...

Bifogat

• IMG_0357.jpg
    IMG_0357.jpg
    121.6 KB · Visningar: 686
Äh vafan de e ingeting. Vi har en leksaksaffär I lund vid centralstationen som heter "Jättekul". Ni kan ju gissa vad de ändrat dä till-:D

Brunzell skrev:
2503385 Åkte förbi den här skylten nånstans vid Gränna när jag skulle tanka påväg hem från Tyskland i somras...

That´s what I´m talking about, man blir lite paff när man drar förbi den där... :hihi

Bidrar med lite bilder som vi tagit med mobilen....

:D

Bifogat

• Photo-0014.jpg
    Photo-0014.jpg
    66.4 KB · Visningar: 628
  • Photo-0025.jpg
    Photo-0025.jpg
    38.1 KB · Visningar: 666
Hmm.... :rolleyes:

Kanske nått för Gaytråden :D

Bifogat

• apotheke.jpeg
    apotheke.jpeg
    105.6 KB · Visningar: 376
Last edited:
Var är...

Thoraby skrev:
2503428 Äh vafan de e ingeting. Vi har en leksaksaffär I lund vid centralstationen som heter "Jättekul". Ni kan ju gissa vad de ändrat dä till-:D

Väntar på en `bild av skylt från Finland. En där det står KOSKENKORVA på...
Ingen?? Ännu..??
Måste jag leta reda på min bild?

-Jolly- skrev:
2499491 Tänkt vad kul man kan ha med en gammal dator och tillgång till ett elskåp.....
:tummenupp

Nu skojar du allt på oss.:D :D
Jag kan skriva va jag vill på den skylten med tanke på att jag har nyckeln dit.:tungan :tungan Vi har drift och underhåll på alla dom skyltarna som för övrigt kallas för "drippar".:tummenupp

Back