Mitt Projekt (Bilder)

Joker skrev:
NEEEEEEEEEEEEEE Är det bara jag som inte hittar den där Renthal dekalen.. :mad: Ps, har letat som en jude )
Men snygg lack som bara fan...helt klart ett snyggt bygge RGmaniac....keep it upp! :tummenupp

Jag har fyra st..dock i en låda :D Tog dom på cross vm, varför vill du ha dom? Tycker inte dom e sååå speciellt snygga :rolleyes: Snyggt bygge RGmaniac! Vill se den påklädd snart :squid

Poffer skrev:
Jag har fyra st..dock i en låda :D Tog dom på cross vm, varför vill du ha dom? Tycker inte dom e sååå speciellt snygga :rolleyes: Snyggt bygge RGmaniac! Vill se den påklädd snart :squid

Poffer :whip dom är snygga! ;)

Läckert!

Kul att det är folk som lägger ner lite (mycket) tid på sina 125'or också och inte bara på tyngre hojar! :tummenupp

Poffer skrev:
Skulle då inte vela ha dom på min mc :D Du kan åka ner o hämta dom om du vill :tummenupp

Men du skulle kunna skicka dom, jag betalar!
Skicka PM så gör vi upp! :)

Joker skrev:
Men du skulle kunna skicka dom, jag betalar!
Skicka PM så gör vi upp! :)

Jag tror du hört det här förut Joker, RENSA DIN PM INBOX!! Men i varje fall, klistermärket e inte värt o skickas :D Hade det vart ett öhlins klistermärke kanske. Men inte Renthal, rosa o blått = blää :tummenupp Fast det såg ganska bra ut på RGmaniacs hoj, dock inte på min. Vad har du för färg på din hoj Joker? Har inte sett bilder på den!!! :fakta

Poffer skrev:
Jag tror du hört det här förut Joker, RENSA DIN PM INBOX!! Men i varje fall, klistermärket e inte värt o skickas :D Hade det vart ett öhlins klistermärke kanske. Men inte Renthal, rosa o blått = blää :tummenupp Fast det såg ganska bra ut på RGmaniacs hoj, dock inte på min. Vad har du för färg på din hoj Joker? Har inte sett bilder på den!!! :fakta

Hm, nu igen, jag har rensat den där många gånger nu! :crash men jag vill inte ta bort dina och Viktors PM! :bow ;)
Men jag vill ha dem, jag har inte hittad något märke.. :(
Men lite mer stånk i det hela så kanske.... :whip

Ok, men nu kan du skicka iaf.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back