Mitt Projekt (Bilder)

Joker skrev:
NEEEEEEEEEEEEEE Är det bara jag som inte hittar den där Renthal dekalen.. :mad: Ps, har letat som en jude )
Men snygg lack som bara fan...helt klart ett snyggt bygge RGmaniac....keep it upp! :tummenupp

Jag har fyra st..dock i en låda :D Tog dom på cross vm, varför vill du ha dom? Tycker inte dom e sååå speciellt snygga :rolleyes: Snyggt bygge RGmaniac! Vill se den påklädd snart :squid

Poffer skrev:
Jag har fyra st..dock i en låda :D Tog dom på cross vm, varför vill du ha dom? Tycker inte dom e sååå speciellt snygga :rolleyes: Snyggt bygge RGmaniac! Vill se den påklädd snart :squid

Poffer :whip dom är snygga! ;)

Läckert!

Kul att det är folk som lägger ner lite (mycket) tid på sina 125'or också och inte bara på tyngre hojar! :tummenupp

Poffer skrev:
Skulle då inte vela ha dom på min mc :D Du kan åka ner o hämta dom om du vill :tummenupp

Men du skulle kunna skicka dom, jag betalar!
Skicka PM så gör vi upp! :)

Joker skrev:
Men du skulle kunna skicka dom, jag betalar!
Skicka PM så gör vi upp! :)

Jag tror du hört det här förut Joker, RENSA DIN PM INBOX!! Men i varje fall, klistermärket e inte värt o skickas :D Hade det vart ett öhlins klistermärke kanske. Men inte Renthal, rosa o blått = blää :tummenupp Fast det såg ganska bra ut på RGmaniacs hoj, dock inte på min. Vad har du för färg på din hoj Joker? Har inte sett bilder på den!!! :fakta

Poffer skrev:
Jag tror du hört det här förut Joker, RENSA DIN PM INBOX!! Men i varje fall, klistermärket e inte värt o skickas :D Hade det vart ett öhlins klistermärke kanske. Men inte Renthal, rosa o blått = blää :tummenupp Fast det såg ganska bra ut på RGmaniacs hoj, dock inte på min. Vad har du för färg på din hoj Joker? Har inte sett bilder på den!!! :fakta

Hm, nu igen, jag har rensat den där många gånger nu! :crash men jag vill inte ta bort dina och Viktors PM! :bow ;)
Men jag vill ha dem, jag har inte hittad något märke.. :(
Men lite mer stånk i det hela så kanske.... :whip

Ok, men nu kan du skicka iaf.

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back