Mitt nya Monster för 2012

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Kawasaki ZX-10R
Jag saknar en tråd här i forumet där vi kan presentera våra monster inför den kommande säsongen!

Jag och mitt team kommer att till säsongen 2012 tävla för Kawasaki Sverige tillsammans med Team CaWalli. Här nedan tänkte jag presentera våra nya hojar och leda er genom projektet från att vi fick hojarna till nu nästan färdig byggda.

Jag kommer lägga upp en del bilder här på SH och sedan kan ni gå in på min hemsida och blogg för att titta på fler bilder samt mer info!

Vi åker ner till Spanien den 25/2 och ni kommer kunna följa våra framfarter nere i Spanien på min hemsida, blogg och Youtube där vi kommer putta upp små highlights filmer.

http://www.filipbacklund.se - http://www.filipbacklund.se/blogg/mot-mitt-nya-monster-infor-2012

Putta upp era egna bilder och projekt så vi andra dödliga får skåda!

Mvh

Filip Backlund

DSC00007.jpg

DSC00006.jpg

DSC00013.jpg

DSC00052.jpg

DSC00124.jpg

DSC00144.jpg

DSC00156.jpg

Last edited:
Lycka till... :yoparty

Det är ju lite synd att så där snygga kåpor måste lackas och besudlas med dekaler.
Ett stort nummer 1 längst fram räcker :D

Jamen mekarna förihelvete, mekarna!!! Stå där fånigt flinande och se ut som om de hade trevligt på jobbet! Och inte enhetlig teamklädsel!!!!! För helvete, skärpning där! Annars ser det ganska bra ut!:tummenupp

Väldigt snyggt Filip! Stort lycka till i år! Jag ska se till o komma o heja minst ett race!

Rent & snyggt där

Kul där Fille & gänget,

Gnytta ironi nedan,
Men förklara gärna för alla varför man på ny hoj först behöver ta ur motorn helt för att få köra Pro SBK (?)
& Notade att du moddar med lite andra gaffelkronor + fjäderben mot orig, blir säkert fint med guldeloxerade & annat försprång lagom till knixiga Knutstorp el finalen eller ? ;-)

Ser kalasfint ut på det hela taget – hoppas fler följer ditt exemplen med puts på prylarna

Alles

/Eric

jag är mer intresserad om stötdämparen bak är utan länkage (som ktm hade på crossarna)?

Lycka till med nya Kawan!!!
Suzuki är bäst:hihi

Jamen mekarna förihelvete, mekarna!!! Stå där fånigt flinande och se ut som om de hade trevligt på jobbet! Och inte enhetlig teamklädsel!!!!! För helvete, skärpning där! Annars ser det ganska bra ut!:tummenupp
Visa gärna hur ett prydligt garage och mekare ska se ut hemma hos en riktig räserförare ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman