Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NSR_MAN skrev:hehe titta vad jag har lagt vantarna påska tästa de på min NSR, har borrat nya hål så de ska passa ska bara skaffa en ny "längre" kedja
![]()
NSR_MAN skrev:hehe titta vad jag har lagt vantarna påska tästa de på min NSR, har borrat nya hål så de ska passa ska bara skaffa en ny "längre" kedja
![]()

har borrat fästerna som orginal å de e samma bredd osv... kanske inte storleken men iafkleinealf skrev:får nog skaffa mycket längre kedjakommer det att passa då?
hoppas man får gasres iallafall NSR_MAN skrev:har borrat fästerna som orginal å de e samma bredd osv... kanske inte storleken men iafså det borde passa, de är 61 kuggar orginal är 37 kugg på min NSR
hoppas man får gasres iallafall
om den går allt för långsammt ska jag försöka få tag i ett 50kugg
okikleinealf skrev:fränt.. har nyss bytt drivpaket på min, men då vart det större framdrev
![]()

NSR_MAN skrev:okihehe min lär ju inte gå direkt fortare
men jävlar viket axx den måste få den gjorde 50 på 1:an innan så de lär ju inte vart orginal? den lär ju typ gå i 10 på 1:an nu
![]()

kleinealf skrev:ja, jo med det bakdrevet lär det ju inte bli så hög topphastighet![]()

NSR_MAN skrev:nej inte direkt.. men ska bli kul å tästa
![]()
hur har du räknatNSR_Martin skrev:Enligt mina beräkningar ska den gå i 97 km/h, om vi säger att den gjorde 160 innan... Om jag räknat rätt vetifan, det kan man aldrig lita på... Men räknat har jag... Nån som har nått bättre förslag?
Är framdrevet 13 kuggars förresten?
? jag tror jag har 14 fram faktistnää de e till en kawasaki 250 kx tror jagSvenssson skrev:Från vilken hoj är bakdrevet? Jag gissar på att dom inte säljs direkt till Honda Nsr![]()
eller de är 4-takt men jag vet inte vad den heter?
Kxf?Kx 250 FNSR_MAN skrev:nää de e till en kawasaki 250 kx tror jageller de är 4-takt men jag vet inte vad den heter?
Kxf?
Svenssson skrev:Kx 250 F![]()
Du borrade bara nya hål direkt i drevet eller? La Nsr:ens orginaldrev på och borrade i dom hålen typ eller?
NSR_Martin skrev:Enligt mina beräkningar ska den gå i 97 km/h, om vi säger att den gjorde 160 innan... Om jag räknat rätt vetifan, det kan man aldrig lita på... Men räknat har jag... Nån som har nått bättre förslag?
Är framdrevet 13 kuggars förresten?
åker till verkstan nu... jag har rivit hojen så jag ska provmontera idagMagz skrev:det där drevet är så sjukt stortbilder, bilder och åter BILDER när det är monterat på hojen!
Hur gör du med hugger, kaparn längst fram i underkant och vinklar den eller ska du ta bort den helt? Den finns ju där av en anledning
![]()
jag lovar att ta bilder

|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|