Det är reggat som MC så det borde passa här
3 veckor gammal, drygt 100 mil på mätaren och jag har redan slagit mig rejält tack vare den. Är sjukskriven tills vidare från idag tack vare en vådlig vurpa på den livsfarliga tingesten
Ska sälja den nu tänkte jag så fort jag har fått alla grejjorna till den. En spekulering, får man 45 000:- för den med: Nerf-bars, oljekyl, rullgas, kromfälgar, breddningskit, trimsystem, trimförgasare, crosstyre och alla originaldelar förutom originalhjul?
Lite bilder:
3 veckor gammal, drygt 100 mil på mätaren och jag har redan slagit mig rejält tack vare den. Är sjukskriven tills vidare från idag tack vare en vådlig vurpa på den livsfarliga tingesten
Ska sälja den nu tänkte jag så fort jag har fått alla grejjorna till den. En spekulering, får man 45 000:- för den med: Nerf-bars, oljekyl, rullgas, kromfälgar, breddningskit, trimsystem, trimförgasare, crosstyre och alla originaldelar förutom originalhjul?
Lite bilder:

på länge
Men det var grymt skoj att sladda på grusvägar med den, inga problem att ligga i 100km/h och bara hänga ut arslet med lite mer gas.