Mitt i natten tråden...

• Thread starter Thread starter TG
  • Start date Start date
Jo för fan Orange. Jävligt bra spelning ni presterade i L-A ikväll:yoparty. Viste inte att du lira gura i Von B, förrän Sofia berättade det nyss

haha, tack ska du ha Wolf!! Kul att höra! Nä det är ju inte så lätt att veta :) Ja det va en kul spelning absolut :yoparty

meh... jag är ju här... örverallt faktiskt :tuttar:D

Undrar vem som är Smygarn... du eller jag? :va:banana

Nu blir det sängen för min del. Gonatt alla !!

Last edited:
vaken... och naken! nä men nästan iaf... hahaha. sjukt uttråkad och halvfull... kanske lite mer än halvfull.... me ÅH. underhåll mig! :D:tuttar:tuttar:tuttar

vaken... och naken! nä men nästan iaf... hahaha. sjukt uttråkad och halvfull... kanske lite mer än halvfull.... me ÅH. underhåll mig! :D:tuttar:tuttar:tuttar

Ett tips i all vänlighet såhär på natten, gå o lägg dig innan du skriver mer saker :tummenupp

:D :tuttar

sminkborttagningt, tandborstning, lite girlytalk med en vän via skype, ciggpaus osvosv. NU går jag o lägger mig iaf. Gonatt :)

jahupp... då var man igång igen. någon vaken? jag storstädade idag, lagade mat, och åt mig proppmätt. Sedan glodde jag 3 avsnitt av 2½ men och somnade på soffan några minuter in i det tredje avsnittet. Vaknade 4 timmar senare o masade mig in i sovrummet - och kunde självklart inte somna. :mad: så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra...:gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT