Mitt i natten tråden...

• Thread starter Thread starter TG
  • Start date Start date
Jo för fan Orange. Jävligt bra spelning ni presterade i L-A ikväll:yoparty. Viste inte att du lira gura i Von B, förrän Sofia berättade det nyss

haha, tack ska du ha Wolf!! Kul att höra! Nä det är ju inte så lätt att veta :) Ja det va en kul spelning absolut :yoparty

meh... jag är ju här... örverallt faktiskt :tuttar:D

Undrar vem som är Smygarn... du eller jag? :va:banana

Nu blir det sängen för min del. Gonatt alla !!

Last edited:
vaken... och naken! nä men nästan iaf... hahaha. sjukt uttråkad och halvfull... kanske lite mer än halvfull.... me ÅH. underhåll mig! :D:tuttar:tuttar:tuttar

vaken... och naken! nä men nästan iaf... hahaha. sjukt uttråkad och halvfull... kanske lite mer än halvfull.... me ÅH. underhåll mig! :D:tuttar:tuttar:tuttar

Ett tips i all vänlighet såhär på natten, gå o lägg dig innan du skriver mer saker :tummenupp

:D :tuttar

sminkborttagningt, tandborstning, lite girlytalk med en vän via skype, ciggpaus osvosv. NU går jag o lägger mig iaf. Gonatt :)

jahupp... då var man igång igen. någon vaken? jag storstädade idag, lagade mat, och åt mig proppmätt. Sedan glodde jag 3 avsnitt av 2½ men och somnade på soffan några minuter in i det tredje avsnittet. Vaknade 4 timmar senare o masade mig in i sovrummet - och kunde självklart inte somna. :mad: så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra...:gnissla

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back