Mitt i natten tråden...

• Thread starter Thread starter TG
  • Start date Start date
Tackar,
Jobbar natt så när jag är ledig blir ja ändå inte trött från vid 6 på morgonon ändå..:P

Sj då??

Kunde inte somna helt enkelt så jag "valde" att jobba natt... och kommande dag :confused:

Smart drag, näe knappast...
Men så är det...

Jobbar statligt, men jag sitter vid datorn o planerar så kan gå in o checka av här lite nu o då...

Själv då?

Last edited:
okej:P
Chaufför så kan inte leka med datorn när ja jobbar:(
Lekte lite med mobilen en gång och fick 1500kr böter för det :tummenupp

Jo tyvärr... 2 månader utan.... :( :huvet

Fick sänkt "straff" med en månad pga jobbet.... som "tur" var så var mc-säsongen så gott som slut..

Men det krånglade till det en hel del då jag hade dryt 27 mil enkel till jobbet då....

inte så kul, hur löste du det??

Jag har haft ängla vakt detta året, samtidigt som ngt har försökt sätta ditt mig,
Har kört in i:
3 laserkontroller
2 Radarkontroller
2 Förar - Fordonskontroll
3st Blåljusvarningar, (polisen kommer upp bakom dig, blinkar till med blåljusen, blänger skit och kör vidare...)

Ska tillägas att jag aldrig har blivit stoppad innan denna sommaren, eller så mycket som kört igenom en kontroll....

2 av laserkontollerna har varit på hoj,

1a. En bil varna mig, innan en backe då jag precis varvat ut 4 och la i 5:an (långa rakan från blentarp mot sjöbo)

2a. precis utanför där ja bor så skulle ja svänga vänster i en kruvan, där dom stod precis efter.. den vanliga vägen (brukar komma där 20-30 över hastighetbeg.. (finns en genväg över en trotoar rakt in på mitt område, sparar 1min på de:D)

Har inte kört in någon kontroll med hojen faktiskt, trots dryga 1500 mil/säsong... men det kommer väl...

fick däremot stanna 3 ggr o blåsa föregående år... (såna kontroller får de gärna göra hur många som helst :D )

Ja, ligger också på cirka 1500mil/säsong, eller förra blev exakt:D

Har heller inget imot blås-kontroller, men man vet ju aldrig om dom har en elak laserman inärheten ju...

Så sant!!!

Jag tycker dock de ofta står på "fel" vägar... Sällan man ser dem vid 30/50 vägar, snarare är det 90/110 som gäller....

Men tyvärr så har de ju sin kvot de måste fylla...

ja, fast tycker ändå att dom brukar stå "rätt"

Här ja bor så "brukar" dom stå på 50 efter 70 eller 30 efter 50 får att folk aldrig sänker hastigheten (a)

Fast dom kan ju hålla sig från roliga 70vägar och motorvägar.. :P

HAHHAHA jag kan inte sluta lipa :D:D:D:D:tuttar

[YOUTUBE-ID]CJEbhpzPtRc[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...