Mitt garageproblem är löst

Bra att det löste sig, men synd att du inte fick hämnas på gammgubben.. :näsblod


GSXR1100R skrev:
...om vädret tillåter så ska vi ut på Lördag 20/3 och köra slingerbulten...
VA?! Ska du köra vår bana? Fuskigt!! Akta dig för träd å diken å sånt bara.


GSXR1100R skrev:
Pärskans heller :D Nej jag blir kvar i Syd, man har ju kottar å sånt.
Du å ktmjacke har tydligen en hel del gemensamt. Ni kan ju diskutera barnens uppfostran av era barnbarn å sånt. Blir det gubbkväll på lördag eller?!
 
Polly skrev:
VA?! Ska du köra vår bana? Fuskigt!! Akta dig för träd å diken å sånt bara.
Det är lugnt, han bryter max ett av sina sällsynta hårstrån om han ramlar i sitt tempo.
 
Polly skrev:
Mäh hallå!! Jag då?! :mad: Får inte små flickor följa med..? :tuttar
Tant kommer nog in utan leg även på Lördag, vi ska diskutera avgasbuller och mc-hulliganer, det kommer att bli trångt i entren med alla rullatorer.

Har Olly & Ollaren sina mopeder körklara på Lördag så ska vi tuffa en långsam tur.
 
Har lust o skita i firmafesten o bara gå på tivoli istället.Annars e planen att jag dyker upp efter den där båtgrejen,vill ju se smalare än tord oxå.Kluvet.
 
Polly skrev:
Bra att det löste sig, men synd att du inte fick hämnas på gammgubben.. :näsblod


VA?! Ska du köra vår bana? Fuskigt!! Akta dig för träd å diken å sånt bara.


Du å ktmjacke har tydligen en hel del gemensamt. Ni kan ju diskutera barnens uppfostran av era barnbarn å sånt. Blir det gubbkväll på lördag eller?!
He he he,blir nog till att bjuda fröken på en riktig fuldrink tror jag,så att hennas vassa tunga rullar ihop sig o blir lugn :D :tummenupp
 
GSXR1100R skrev:
Tant kommer nog in utan leg även på Lördag, vi ska diskutera avgasbuller och mc-hulliganer, det kommer att bli trångt i entren med alla rullatorer.

Har Olly & Ollaren sina mopeder körklara på Lördag så ska vi tuffa en långsam tur.
Du tar väl med dig din tvillingkusin hoppas jag? :)
 
ktmjacke skrev:
He he he,blir nog till att bjuda fröken på en riktig fuldrink tror jag,så att hennas vassa tunga rullar ihop sig o blir lugn :D :tummenupp

Akta dig hon är FARLIG!!
Ser du henne plocka fram Pollygripen & silvertapen :skrämd så SPRING för allt vad tygen håller! :crash


:1pajas
 
ktmjacke skrev:
Du tar väl med dig din tvillingkusin hoppas jag? :)
Nej han bara svinar och spyr ner, det är lugnast att han inte kommer med, dock har det hänt att när jag somnat på muggen så dyker han upp ändå.

Släng ut honom om ni ser han, han ställer bara till problem...
 
Ghost skrev:
Akta dig hon är FARLIG!!
Ser du henne plocka fram Pollygripen & silvertapen :skrämd så SPRING för allt vad tygen håller! :crash


:1pajas
Ha ha ha,sån där gotlands-jiu jitsu går man inte på.Gömmer mig bakom swedo bara så blir hon så där mjuk o go i bena när hon ser honom o sen är det bara o smita under pusskalaset :tummenupp
 
GSXR1100R skrev:
Nej han bara svinar och spyr ner, det är lugnast att han inte kommer med, dock har det hänt att när jag somnat på muggen så dyker han upp ändå.

Släng ut honom om ni ser han, han ställer bara till problem...
:D Har en sån där släkting oxå,dessutom e han tjock o tafsar på brudar,riktigt slemmig typ. :tungan
 
ktmjacke skrev:
Ha ha ha,sån där gotlands-jiu jitsu går man inte på.Gömmer mig bakom swedo bara så blir hon så där mjuk o go i bena när hon ser honom o sen är det bara o smita under pusskalaset :tummenupp
Ska dom stå i baren hela kvällen och hålla på med tungan i halsen på varann, modell konstgjord andning igen :va Jag trodde dom va klara med ABC kursen.
 
GSXR1100R skrev:
Ska dom stå i baren hela kvällen och hålla på med tungan i halsen på varann, modell konstgjord andning igen :va Jag trodde dom va klara med ABC kursen.
Jag kan fixa dit ett par "hyrdamer" som vi kan "råka" träffa efter en stund.Så kan vi ju visa hur det ska gå till,inget jä..la tuttinutt,ska man köra tungan mellan läpparna på en dam ska man väl åtminstonde va knästående själv :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top