Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
VA?! Ska du köra vår bana? Fuskigt!! Akta dig för träd å diken å sånt bara.GSXR1100R skrev:...om vädret tillåter så ska vi ut på Lördag 20/3 och köra slingerbulten...
Du å ktmjacke har tydligen en hel del gemensamt. Ni kan ju diskutera barnens uppfostran av era barnbarn å sånt. Blir det gubbkväll på lördag eller?!GSXR1100R skrev:Pärskans hellerNej jag blir kvar i Syd, man har ju kottar å sånt.
Det är lugnt, han bryter max ett av sina sällsynta hårstrån om han ramlar i sitt tempo.Polly skrev:VA?! Ska du köra vår bana? Fuskigt!! Akta dig för träd å diken å sånt bara.
Ja det här med stolpar kan ju du valmers...valmers skrev:Det är lugnt, han bryter max ett av sina sällsynta hårstrån om han ramlar i sitt tempo.
Stolpe ut?GSXR1100R skrev:Ja det här med stolpar kan ju du valmers...

StolpskottSweedo skrev:Stolpe ut?![]()
...ja, flickan min lovade att styra dit min rullatorGSXR1100R skrev:...Pensionärsträff på Tivoli nu på Lördag![]()

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=573035#post573035GSXR1100R skrev:Pensionärsträff på Tivoli nu på Lördag![]()
Mäh hallå!! Jag då?!GSXR1100R skrev:Pensionärsträff på Tivoli nu på Lördag![]()

Tant kommer nog in utan leg även på Lördag, vi ska diskutera avgasbuller och mc-hulliganer, det kommer att bli trångt i entren med alla rullatorer.Polly skrev:Mäh hallå!! Jag då?!Får inte små flickor följa med..?
![]()
He he he,blir nog till att bjuda fröken på en riktig fuldrink tror jag,så att hennas vassa tunga rullar ihop sig o blir lugnPolly skrev:Bra att det löste sig, men synd att du inte fick hämnas på gammgubben..![]()
VA?! Ska du köra vår bana? Fuskigt!! Akta dig för träd å diken å sånt bara.
Du å ktmjacke har tydligen en hel del gemensamt. Ni kan ju diskutera barnens uppfostran av era barnbarn å sånt. Blir det gubbkväll på lördag eller?!
He he,grötrim,har man inte hört sen när det va fotogenransonering så det inte fanns nåt annat o göra på kvällarna.valmers skrev:

Du tar väl med dig din tvillingkusin hoppas jag?GSXR1100R skrev:Tant kommer nog in utan leg även på Lördag, vi ska diskutera avgasbuller och mc-hulliganer, det kommer att bli trångt i entren med alla rullatorer.
Har Olly & Ollaren sina mopeder körklara på Lördag så ska vi tuffa en långsam tur.
ktmjacke skrev:He he he,blir nog till att bjuda fröken på en riktig fuldrink tror jag,så att hennas vassa tunga rullar ihop sig o blir lugn![]()
![]()
så SPRING för allt vad tygen håller!

Nej han bara svinar och spyr ner, det är lugnast att han inte kommer med, dock har det hänt att när jag somnat på muggen så dyker han upp ändå.ktmjacke skrev:Du tar väl med dig din tvillingkusin hoppas jag?![]()
Ha ha ha,sån där gotlands-jiu jitsu går man inte på.Gömmer mig bakom swedo bara så blir hon så där mjuk o go i bena när hon ser honom o sen är det bara o smita under pusskalasetGhost skrev:Akta dig hon är FARLIG!!
Ser du henne plocka fram Pollygripen & silvertapenså SPRING för allt vad tygen håller!
![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Nej han bara svinar och spyr ner, det är lugnast att han inte kommer med, dock har det hänt att när jag somnat på muggen så dyker han upp ändå.
Släng ut honom om ni ser han, han ställer bara till problem...

Ska dom stå i baren hela kvällen och hålla på med tungan i halsen på varann, modell konstgjord andning igenktmjacke skrev:Ha ha ha,sån där gotlands-jiu jitsu går man inte på.Gömmer mig bakom swedo bara så blir hon så där mjuk o go i bena när hon ser honom o sen är det bara o smita under pusskalaset![]()
Jag trodde dom va klara med ABC kursen.Jag kan fixa dit ett par "hyrdamer" som vi kan "råka" träffa efter en stund.Så kan vi ju visa hur det ska gå till,inget jä..la tuttinutt,ska man köra tungan mellan läpparna på en dam ska man väl åtminstonde va knästående självGSXR1100R skrev:Ska dom stå i baren hela kvällen och hålla på med tungan i halsen på varann, modell konstgjord andning igenJag trodde dom va klara med ABC kursen.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |