Mitt garageproblem är löst

ktmjacke skrev:
Jag kan fixa dit ett par "hyrdamer" som vi kan "råka" träffa efter en stund.Så kan vi ju visa hur det ska gå till,inget jä..la tuttinutt,ska man köra tungan mellan läpparna på en dam ska man väl åtminstonde va knästående själv :rofl
Moahahahaha :rofl du är inte klok du :tummenupp
 
GSXR1100R skrev:
Moahahahaha :rofl du är inte klok du :tummenupp
nope,men för o återkomma till eran tur på lördan så har jag en fråga.Är den där slingerbulten vägen som man tar vänster mot nynäshamn på när man kört så långt det går förbi tumba?Körde nån slinga där ifjol o till slut kom vi till ett cafe med en MASSA hojar vid,var en riktigt kurvig o rolig väg,men jag undrar om det är den berömda slingan?
 
ktmjacke skrev:
nope,men för o återkomma till eran tur på lördan så har jag en fråga.Är den där slingerbulten vägen som man tar vänster mot nynäshamn på när man kört så långt det går förbi tumba?Körde nån slinga där ifjol o till slut kom vi till ett cafe med en MASSA hojar vid,var en riktigt kurvig o rolig väg,men jag undrar om det är den berömda slingan?
Ungefär så ja, man kommer upp vid Rosenhill nära Tumba.
 
Ghost skrev:
Akta dig hon är FARLIG!!
Ser du henne plocka fram Pollygripen & silvertapen :skrämd så SPRING för allt vad tygen håller! :crash
Jo, jag har lite silvertejp kvar att binda olydiga pojkar med. Den är även testad på gubbar (Mattias).

ktmjacke skrev:
Är den där slingerbulten vägen som man tar vänster mot nynäshamn på när man kört så långt det går förbi tumba?Körde nån slinga där ifjol o till slut kom vi till ett cafe med en MASSA hojar vid,var en riktigt kurvig o rolig väg,men jag undrar om det är den berömda slingan?
Inte slingan! Banan! :fatta! Det är där man kör ifrån Rettor (iaf om man har en funduro :rolleyes: ).



P.S. Vi är inte riktigt klara med ABC-kursen är jag rädd. :krama Vi har lite dålig inlärningsförmåga eller nåt.. :gnissla
 
Polly skrev:
Jo, jag har lite silvertejp kvar att binda olydiga pojkar med. Den är även testad på gubbar (Mattias).

Inte slingan! Banan! :fatta! Det är där man kör ifrån Rettor (iaf om man har en funduro :rolleyes: ).



P.S. Vi är inte riktigt klara med ABC-kursen är jag rädd. :krama Vi har lite dålig inlärningsförmåga eller nåt.. :gnissla
En riktig karl fiser av silvertejp. :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top