Misstänkta Bluffannonser "Samlingstråd"

Dalmasen

The Lonely Ninja Rider
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Kawasaki ZX-10R -04
Om denna tråd håller sig inom regler.. annars kan moderator ta bort den...

OBS.. INGA UTHÄNGNINGAR MED NAMN OCH TELEFON NUMMER..
ENDAST LÄNK TILL ANNONS, SEN INFORMATION VARFÖR MAN SKA VARA PÅ SIN VAKT Att det är något som är misstänksamt... OBS

Last edited:
Bra idé men måste säga att jag inte riktigt ser meningen!

När jag ska köpa hoj och letar på blocket osv sätter jag ett ekonomiskt spann som jag vet inkluderar dom hojar jag vill ha och vad dom realistiskt bör kosta! Kostar en hoj mer eller mindre än detta är det antingen "ögonstenspris" eller för bra för attt vara sant! Båda dessa går bort av naturliga anledningar!

Om alla försöker tänka lite innan man köper och kollar upp hoj/ägare kan man undvika det mesta!

Men denna tråd kan kanske fylla ett syfte för den mindre insatte men inte för mig!

Last edited:
Det kan jag förstå, men varför inte sälja till stuntare? Bara för man stuntar betyder inte det att man kör på gatan.

Många stuntare övar på allmän plats såsom industriområden och stora parkeringar. Det är få platser som uppfyller kravet om inhägnat område och så vidare där det är lagligt att köra oreggat.

Antog ingenting bara dåligt med information!
Skulle inte du anta att hojen stod i Sverige?

Efter som jag vet att han rejsar så skulle jag anta ett den lika bra kan stå i Sverige som england.
Det finns ju en serie som heter BSB som han kan köra teoretiskt.
Såg en lika dan hoj Stiggy 2 hade till annons för ngn månad sedan. Från en Trackday school företag i England.
Men det kan ju vara bluff...och då kan man ju undra varför han har ett nr som man kan spåra??:Bugar

Efter som jag vet att han rejsar så skulle jag anta ett den lika bra kan stå i Sverige som england.
Såg en lika dan hoj Stiggy 2 hade till annons för ngn månad sedan. Från en Trackday school företag i England.
Men det kan ju vara bluff...och då kan man ju undra varför han har ett nr som man kan spåra??:Bugar

Dåligt med info...Då kan man ju ringa!
Jag hade inte mer info när jag sålde min Blade 08

Last edited:

Dåligt med info...Då kan man ju ringa!
Jag hade inte mer info när jag sålde min Blade 08

Och eftersom du vet så vet alla andra också eller? :rolleyes:

Att ha ett tel som är spårbart kanske inte är smart men vem har sagt att de som bluffar är det?

Nu har du ja faktist talat om att det inte var något konstigt med anonnsen så då har ju tråden uppfyllt sitt syfte!

Åter till frågan jag ställde...skulle inte du vilja veta att den stod i england om du var köpare(dvs att det skulle stå i anonnsen)?

Och eftersom du vet så vet alla andra också eller? :rolleyes:

Att ha ett tel som är spårbart kanske inte är smart men vem har sagt att de som bluffar är det?

Nu har du ja faktist talat om att det inte var något konstigt med anonnsen så då har ju tråden uppfyllt sitt syfte!

Åter till frågan jag ställde...skulle inte du vilja veta att den stod i england om du var köpare(dvs att det skulle stå i anonnsen)?

Nu vet ju inte jag hur väl ni/du läst annonsen men längst ner står det ju iaf info som gör att man ganska väl antar att hojen är i England, iaf tycker jag det. Finns väl ingen anledning att träffas om inte hojen är närvarande :va

"Please contact me on 0******* or 02********* with any questions or to arrange an appointment to view at our workshop in croxley green, hertfordshire."

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back