Borde vetat att alla på SH föddes som Nobelpristagare/ James Bond.
Jag gjorde inte det!
Inte alla, men en fick Nobelpriset senast....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Borde vetat att alla på SH föddes som Nobelpristagare/ James Bond.
Jag gjorde inte det!
Inte jag heller, det är oftast bara nån jävla telemarketing ändå.
Men vi har inte den kvinnliga-nyfikenhetsgenen heller.
Jag känner inte en enda kvinna som skulle klara av att låta telefonen ringa tills mobilsvar tar samtalet.
Oavsett om dom håller på att göra någonting som har tagit dom en halvtimme att göra och dom måste börja om om dom släpper och svarar i telefonen.
Själv svarar jag inte om jag har flyt då jag mekar
No offence trådskaparen, men man är dum i huvudet om man ringer upp något nummer med "+något-icke-svenskt". Verkligen. Och ringa upp över huvudtaget, har någon ringt och vill någonting så är risken stor att den som ringde försöker igen. Jag fick också sms om det och då var det riktnumret till Rwanda eller något liknande.
Nu har ju inte jag råkat ut för det där nummret och jag har blivit varnad för det.
Men....Många så som jag(gör ibland) jobbar väldigt mycket med utlands kontakter, Tyskar som ringer, Ryssar, Finnar, Sydafrika och div Asien. Inte dock Jänkare så där slipper jag.
Men i mitt fall så får man ibland ta och ringa upp eftersom att man satt upptagen i telefonen redan och då är det lätt hänt att något sådant händer. Dock så har jag "dom rätta" nummren i luren nu förtiden så man vet vem man ska söka när man behöver ringa upp. Annars får man tänka snabbt när man hör vilket företag man ringt till och få fram rätt namn ur hjärnbalken.
Så nog är det ganska så lätt hänt att ringa upp detta nr.
Jag känner inte en enda kvinna som skulle klara av att låta telefonen ringa tills mobilsvar tar samtal.
Okej. Men om man inte ofta pratar med utlandskontakter och ringer upp är man dum, okej?![]()
vad är problemet att säga hej oavsett hemligt nummer, okänt nummer eller i detta fall +88 nummer.
Vart uppringd av nummret, skiten ringde 2 signaler och sen las de på. Klart som fn att man inte ringer upp, speciellt inte om det är ett +88 nummer.![]()
Här är nummret för er som vill ringa upp: +88213213608
Edit. Nån som vet vart nummret kommer ifrån? Hade de kostat om jag hade svarat?![]()
En liten fråga om det här... Hur får dom era nr?![]()
Jag svarar aldrig på nummer jag inte känner.
Inte på hemliga heller.
Mina föräldrar har hemligt nummer, inte ens då svarar jag.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |