Miss biker -07

Snacka om varierande "sorts" bilder, och kvalité.. Hehe...

Skulle man få för sej att va med där över huvud taget måste man ju fixa ett foto först.. Verkar jobbigt...:rolleyes: :gnissla

Fast en motorcykel att sälja hade ju inte suttit fel..! :tuttar

En fotosession går ju att fixa! ;)

Jag kan hålla blixten, eller fixa kaffe, eller va f-n vad som helst, Jkay, bara jag får vara med :hihi :hej

Helt idellt oxå....

Får nog hålla med fürst...

i övrigt så beskriver jävlar anammas låt "två kategorier" de flesta andra :D
så ni som inte hört den bör göra det snarast. haha!

Killar som inte vill stoppa snoppen i tjejer kanske vill stoppa snoppen i..... ;)

I motsats till dig så ser jag en stor skillnad i att stoppa den i en MASSA fula tjejer och att stoppa den i EN snygg tjej..., kvalite istället för kvantitet serru....:såjaponken

Tycker inte tjejerna på den sidan var något att hänga i julgranen...:eek:

Instämmer ju med föregående talare om att de flestas mc intresse är föga. typ lika stort som mitt intresse för knyppling ...
Sen att hälften va ruggugglor och endast 18åringarna såg bra ut hjälper ju inte heller :D

För att lämna ett uttalande (var ju trots allt jag som först sänkte skatorna)..

Några av tjejerna var jefligt frescha.. Å andra sidan har jag inte stoppat snoppen i nåt så ungt sen tidigt 2000-tal. Men förihällvätä (borlängemål), några av tjejerna var inte ens värda en kokt korv 05:25 en söndagsmorgon...

Bah!
Trodde det var RIKTIGA hojtjejer vi snackade om, men de var som vanligt amatörpinup:or:D
Genast tyckte jag att det inte alls va lika häftigt. Såna där tjejer syns ju överallt vareviga dag...Det gör inte riktiga hojtjejer:rolleyes:
Men visst, varför inte en till "Miss blablabla"-tävling. Fast inte fan borde de kalla den för "Miss Bike". Jag röstar på den enda tjejen där det va med en hoj öht på bilden.:tummenupp

I motsats till dig så ser jag en stor skillnad i att stoppa den i en MASSA fula tjejer och att stoppa den i EN snygg tjej..., kvalite istället för kvantitet serru....:såjaponken

BLA BLA BLA:va

Tja..., vissa av oss ställer väl högre krav än andra..., sen var du vill stoppa bananen vill jag inte ens veta :näsblod

För att lämna ett uttalande (var ju trots allt jag som först sänkte skatorna)..

Några av tjejerna var jefligt frescha.. Å andra sidan har jag inte stoppat snoppen i nåt så ungt sen tidigt 2000-tal. Men förihällvätä (borlängemål), några av tjejerna var inte ens värda en kokt korv 05:25 en söndagsmorgon...

:rofl :rofl :rofl

Bah!
Trodde det var RIKTIGA hojtjejer vi snackade om, men de var som vanligt amatörpinup:or:D
Genast tyckte jag att det inte alls va lika häftigt. Såna där tjejer syns ju överallt vareviga dag...Det gör inte riktiga hojtjejer:rolleyes:
Men visst, varför inte en till "Miss blablabla"-tävling. Fast inte fan borde de kalla den för "Miss Bike". Jag röstar på den enda tjejen där det va med en hoj öht på bilden.:tummenupp

Ja för faaaaan, fram med riktiga hojbrudar istället :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP