Miss biker -07

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Snacka om varierande "sorts" bilder, och kvalité.. Hehe...

Skulle man få för sej att va med där över huvud taget måste man ju fixa ett foto först.. Verkar jobbigt...:rolleyes: :gnissla

Fast en motorcykel att sälja hade ju inte suttit fel..! :tuttar

En fotosession går ju att fixa! ;)
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Jag kan hålla blixten, eller fixa kaffe, eller va f-n vad som helst, Jkay, bara jag får vara med :hihi :hej

Helt idellt oxå....
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Får nog hålla med fürst...

i övrigt så beskriver jävlar anammas låt "två kategorier" de flesta andra :D
så ni som inte hört den bör göra det snarast. haha!
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Killar som inte vill stoppa snoppen i tjejer kanske vill stoppa snoppen i..... ;)

I motsats till dig så ser jag en stor skillnad i att stoppa den i en MASSA fula tjejer och att stoppa den i EN snygg tjej..., kvalite istället för kvantitet serru....:såjaponken

Tycker inte tjejerna på den sidan var något att hänga i julgranen...:eek:
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Instämmer ju med föregående talare om att de flestas mc intresse är föga. typ lika stort som mitt intresse för knyppling ...
Sen att hälften va ruggugglor och endast 18åringarna såg bra ut hjälper ju inte heller :D
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
För att lämna ett uttalande (var ju trots allt jag som först sänkte skatorna)..

Några av tjejerna var jefligt frescha.. Å andra sidan har jag inte stoppat snoppen i nåt så ungt sen tidigt 2000-tal. Men förihällvätä (borlängemål), några av tjejerna var inte ens värda en kokt korv 05:25 en söndagsmorgon...
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Bah!
Trodde det var RIKTIGA hojtjejer vi snackade om, men de var som vanligt amatörpinup:eek:r:D
Genast tyckte jag att det inte alls va lika häftigt. Såna där tjejer syns ju överallt vareviga dag...Det gör inte riktiga hojtjejer:rolleyes:
Men visst, varför inte en till "Miss blablabla"-tävling. Fast inte fan borde de kalla den för "Miss Bike". Jag röstar på den enda tjejen där det va med en hoj öht på bilden.:tummenupp
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
I motsats till dig så ser jag en stor skillnad i att stoppa den i en MASSA fula tjejer och att stoppa den i EN snygg tjej..., kvalite istället för kvantitet serru....:såjaponken


BLA BLA BLA:va

Tja..., vissa av oss ställer väl högre krav än andra..., sen var du vill stoppa bananen vill jag inte ens veta :näsblod

För att lämna ett uttalande (var ju trots allt jag som först sänkte skatorna)..

Några av tjejerna var jefligt frescha.. Å andra sidan har jag inte stoppat snoppen i nåt så ungt sen tidigt 2000-tal. Men förihällvätä (borlängemål), några av tjejerna var inte ens värda en kokt korv 05:25 en söndagsmorgon...

:rofl :rofl :rofl

Bah!
Trodde det var RIKTIGA hojtjejer vi snackade om, men de var som vanligt amatörpinup:eek:r:D
Genast tyckte jag att det inte alls va lika häftigt. Såna där tjejer syns ju överallt vareviga dag...Det gör inte riktiga hojtjejer:rolleyes:
Men visst, varför inte en till "Miss blablabla"-tävling. Fast inte fan borde de kalla den för "Miss Bike". Jag röstar på den enda tjejen där det va med en hoj öht på bilden.:tummenupp


Ja för faaaaan, fram med riktiga hojbrudar istället :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top