Hej å hå vad man kan missförstå varandra på nätet. Jag menar naturligtvis inte att han är kass. När Stiggy förr om åren körde 250 så blev det alltid diskussion hemma i tv-soffan, kommentarer som "fy fan va kass han e!" haglade härs å tvärs över rummet. Då, som du gör nu, svarade jag alltid; men för i hela h-vete.. hur kass är man om man kör GP?! Då blev det alltid tyst..eller så började folk gnälla på hans material istället.
Men då tycker jag ändå att det är fel att göra så..att gnälla på materialet.
Ja menar, se bara på Rossi och Skramlaha ifjol...

Det verkar som att Johan istället har en väldigt jämn högstanivå, då han väldigt ofta placerar sig runt typ 10-15 plats, om det så är 250 VM eller Superstock 600 som han kör.. Dock saknas den där udden som gör att man placerar sig på pallen. Eller?
För det var ju så, om jag får återgå till det som jag sa från början.. att när Johan körde 250 VM så harvade han ofta från plats 10 å neråt.. om han inte t o m kraschade bort sig. Men sen nåt år då allt skulle vända, för då skulle han äntligen få sitta på en fin maskin! Men, hur blev det nudå? Jo, vad jag vill minnas så märktes det väl ändå ingen större skillnad i resultatlistorna.
Förstår du mig lite bättre nu?