Minst 2 svenska på IOM iår

Christer är kul. Han sade till mig att han inte skulle köra om han inte trodde att han hade chans att vinna. Jag frågade om han inte skulle åka dit och lära sig banan i förväg, och då svarade han att han det kanske han skulle göra, men annars skulle det nog lösa sig i vilket fall. Den killen är iskall.

När det gäller Jocke är det ju hans stora livsdröm. Kul att den blir av.

Det ska bli intressant att se hur det går för dom. :tummenupp

Jag är imponerad.

Har suttit och kollat på "IOM TT-A movie documentary" minst tre tusen gånger nu. Det mest sanslösa jag har sett på två hjul. Btw, köpte filmen på mässan i göteborg, i Icemans monter av en kille som sa att han skulle köra iom i år, samt några andra lopp i still med iom. Ulster snackade han något om jag inte minns helt fel.

Nåväl, Önskar killarna lycka till!

EDIT: Joakim Karlsson måste det ha varit som jag snackade med...

Last edited:
ALLA som kör på IOM är dårar. härliga dårar!!! (man kan ju bara undra varför det alltid är britter som vinner gp't i macau varje år...)

eehh.. jag har stor respekt för Christer, men vinna första året tror jag intre du/han menar va?
mkt få sanningar finns det i RR, en är att det inte går att vinna första året.

Macho Woman skrev:
Christer är kul. Han sade till mig att han inte skulle köra om han inte trodde att han hade chans att vinna. Jag frågade om han inte skulle åka dit och lära sig banan i förväg, och då svarade han att han det kanske han skulle göra, men annars skulle det nog lösa sig i vilket fall. Den killen är iskall.

När det gäller Jocke är det ju hans stora livsdröm. Kul att den blir av.

R2 skrev:
eehh.. jag har stor respekt för Christer, men vinna första året tror jag intre du/han menar va?
mkt få sanningar finns det i RR, en är att det inte går att vinna första året.

Självklart tror han inte att han kommer vinna, men att han har en god chans att vara snabb direkt, och kanske komma dit någon gång. Du fattar! :tungan

Grymt. som tidigare sagts så är det jockes dröm, kommer att bli fantastiskt kul att följa detta.

Hmm...Måste man inte ha a-licens för att köra iom, Jocke har väl bara b eller han kanske klassade upp sig :va
Eller kanske inte, han körde ju ulster m b. Klarhet tack!

*/ ?>
Back