Minoritetstråden!

• Thread starter Thread starter GuW
  • Start date Start date
Nitrogen skrev:
Jag är vänsterfotad, motsvarighet till vänsterhänt.
Sug på den du!

Jag ÄR oxå vänsterfotad, och VAR Vänsterhänt... Sista generationen som fick vänja sig av med det i skolan... Det var inte salongsfähigt att vara vänsterhänt!

Jag KRÄVER min RÄTT som vänsterfotad förtryckt högerhänt exilvänsterhänt!

Jag vill MINST ha en semla!!

Dr.Bike skrev:
Jag ÄR oxå vänsterfotad, och VAR Vänsterhänt... Sista generationen som fick vänja sig av med det i skolan... Det var inte salongsfähigt att vara vänsterhänt!

Jag KRÄVER min RÄTT som vänsterfotad förtryckt högerhänt exilvänsterhänt!

Jag vill MINST ha en semla!!
Jag har även något som kallas för överrörlighet i axlarna, vilket medför att dom hoppar ur led när jag t,ex kastar en boll eller sträcker mig och råkar vrida axeln lite för mycket.

Jag KRÄVER mer än 1 semla för det... bannemej!

McB skrev:
Moderat. Men för att upprätthålla min image som butchflata så kan vi låtsas att jag är kommunist.

Kerplunk skrev:
jag är inte nån militant vegan som springer runt och släpper ut minkar... :mad:

Minkförtryckare! :4skrika

Jag är en halvdansk norrlänning.

McB skrev:
Duktig flicka. Dina synder äro förlåtna. Till och med din vänsterhänthet.
Jag är inte vänsterhänt, vänsterfotad. :mad:
Vilket för den delen bara varit till min fördel, i alla fall när jag spelade fotboll.

Nitrogen skrev:
Om det inte vore för att jag har fitta och feminint utseende så skulle jag bestämt tro att jag var kille.

De patriarkala macktstrukturerna förtrycker dig, håller du inte med om det har du inte förstått hur det fungerar. Antingen är du som mcb säger flata eller så är du utsänd av fi för att infiltrera och avslöja den stora sanningen. :gnissla
Antagligen kommer div trådar på SH att publiceras på Aftonbladet snart. :gnissla
Btw jag har också en ****** en pojkfitta :blah

EdiT: Fitta blir ***** i texten, men pojkfitta går minsan bra. Upprörande.

Jag tillhör minoriteten som även har råd med bil, och inte bara åker "fattig-mans-ferrari" även i folkmun kallad -motorcykel.

Hoppas det retar någon...

:brinnerup

Nitrogen skrev:
Men för att upprätthålla min image som butchflata så kan vi låtsas att jag är kommunist.

:klappar Word!!!

Visst känns det pittoreskt att vara lite kommu-chic!

Apropå tillkortakommanden att få semlor för:

Jag tillhör dem som var skolpolis, och fick träffa flourtanten men hade aldrig hålfotsinlägg, däremot tandställning.
Jag både KAN och VILL stava vilket ytterligare fjärmar mig från alla avstavare felstavare och gemenskrivande särskrivare på denna sajt.

Jag är fanimig unik, och kräver förutom FEM semlor, en egen festival! ;)

General E skrev:
De patriarkala macktstrukturerna förtrycker dig, håller du inte med om det har du inte förstått hur det fungerar. Antingen är du som mcb säger flata eller så är du utsänd av fi för att infiltrera och avslöja den stora sanningen. :gnissla
No shit! :confused:
Jag är ingetdera, jag bryr mig bara väldigt lite om det där med förtryck hit och dit.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg