Nitrogen skrev:Icke! I egenhet av mitt nya jag som kommunistflata måste jag ha den på mig!![]()
Det är då en jävla tur att man inte bor i Stockholm.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitrogen skrev:Icke! I egenhet av mitt nya jag som kommunistflata måste jag ha den på mig!![]()

Haha neeeeee.. hänger inte där, för gammalGeneral E skrev:Zatsy-mupp
Du tillhör inte bara en minoritet, du tillhör flera.Nitrogen skrev:No shit!![]()
Jag är ingetdera, jag bryr mig bara väldigt lite om det där med förtryck hit och dit.
Bo_jahn skrev:Jag tillhör minoriteten som inte tillhör någon minoritet.![]()
Jag vill ha en egen joddelkyrka också, sådana där som dom har i turkiet.GuW skrev:Du tillhör inte bara en minoritet, du tillhör flera.
Kvinna med hojintresse
Kvinna med kaxig humor
Kvinna som inte känner sig förtryckt (av en eller annan anledning)
En tjej med alla dom egenskaperna förtjänar inte bara en egen festival, dom förtjänar en egen religion där vi ska offra semlor till din ära!
(men jag ska äta några också)

Jo, i egenskap av mina numera kommunistiska åsikter så ska alla ha det lika. Dricker du en så ska jag också ha en!Kapten Blåskägg skrev:Då blir det fan ingen Hotshot till dig![]()

Nitrogen skrev:Jo, i egenskap av mina numera kommunistiska åsikter så ska alla ha det lika. Dricker du en så ska jag också ha en!![]()

Det där tror ja'int på.Nitrogen skrev:Om det inte vore för att jag har fitta och feminint utseende så skulle jag bestämt tro att jag var kille.
Sanning. Grädde är bad. Äckligt. Fördjävligt. "Kleggigt". Vidrigt. Fett.McB skrev:Fy fan för semlor.
Vadårå?hållundan skrev:Det där tror ja'int på.
Åh så omständigt, får väl köpa mig en hotshot själv dåKapten Blåskägg skrev:Om du nu nödvändigtvis ska ha sjalen så bjuder jag på hotshot om du är iklädd endast sjalen![]()

hållundan skrev:Sanning. Grädde är bad. Äckligt. Fördjävligt. "Kleggigt". Vidrigt. Fett.
Nitrogen skrev:Vadårå?
Åh så omständigt, får väl köpa mig en hotshot själv då![]()

Okejrå, f'låt. Glömde smileyn.Nitrogen skrev:Vadårå?
Den skulle jag faktiskt kunna äta med sked, inga problem. Grädden däremot. Fy Satan. DET är ett Satans påfund. (Gemen eller versal på satan? Egennamn?)McB skrev:Grädden har jag inte så ont av, det är den förbannade mandelmassan som får mig att krevera. Djävulens påfund är vad det är.
Vill du Kn*lla, är det vad du försöker säga?hållundan skrev:Okejrå, f'låt. Glömde smileyn.
Fast, å andra sidan. Det är sällan man ser flickor vara så oerhört klipska, stavar fantastiskt bra, har "rätt" politiska åsikter OCH är motorcykelintresserade. Jag nyper mig i armen. Min sliskiga tänkbara "raggningsreplik" är ett faktum.
Hade jag velat ligga, hade jag sagt det darling.Nitrogen skrev:Vill du Kn*lla, är det vad du försöker säga?
Ahahållundan skrev:Hade jag velat ligga, hade jag sagt det darling.
Spriiiuut mi full din kåte fastlandstttjjjuuur, pa ringmiiiuureen!!Gottis skrev:Jag tillhör Minoriteten Gotläningar![]()
![]()
Men, som företagarna säger, skicka ett mail och skriv vad du har att erbjuda!Nitrogen skrev:AhaJag som fick förhoppningar.
Varför sitter jag och säger det här, i min ensamhet, på fullaste, mest tragiska försök till gotländska?Nitrogen skrev:Spriiiuut mi full din kåte fastlandstttjjjuuur, pa ringmiiiuureen!!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |