Minnesluckan !

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
vad säger ni om att åka ner till Vurpans vänner o festa lite till helgen !
vi är 4 st som ska ner ( www.vurpans.se ) vi träffade några av dem på Lelleträffen o dom är helsköna !

vi drar ner på fredag så får vi se om vi stannar till lörda eller söndag

Mackan skrev:
2279654 vad säger ni om att åka ner till Vurpans vänner o festa lite till helgen !
vi är 4 st som ska ner ( www.vurpans.se ) vi träffade några av dem på Lelleträffen o dom är helsköna !

vi drar ner på fredag så får vi se om vi stannar till lörda eller söndag

är det till helgen dom kommer.. tyvärr kan jag inte då.. ska på kallajs o grejer.. men hade vart kul.. vilka menar du var helsköna? va mååånga vi träffade där-...

mvh robban

robb skrev:
2280068 är det till helgen dom kommer.. tyvärr kan jag inte då.. ska på kallajs o grejer.. men hade vart kul.. vilka menar du var helsköna? va mååånga vi träffade där-...

mvh robban

vurpans vänner ! o de som bodde ihop med dom ! fan ska du inte med nu din törre fan !

Mackan skrev:
2280181 vurpans vänner ! o de som bodde ihop med dom ! fan ska du inte med nu din törre fan !

är det nu i helgen så kan jag inte.. syrrans sambo fyller 25 så måste vara där o vara trevlig.. o det ligger juh på helt fel jävla sida landet... :död

robb skrev:
2280583 är det nu i helgen så kan jag inte.. syrrans sambo fyller 25 så måste vara där o vara trevlig.. o det ligger juh på helt fel jävla sida landet... :död

det ligger ju på bäst kusten för faaan,, för övrigt blir det nog smögen helgen därpå !!!!!

det va en riktigt bra fest !!! nästa år är bokat
ni missade all öl o nattbad o carros nuna :hihi

Mackan skrev:
2291631 det va en riktigt bra fest !!! nästa år är bokat
ni missade all öl o nattbad o carros nuna :hihi

hehe.. kan tänka mig det... men öl gör väl inget om man missar o carros nuna har man sett innan... hehe.. (undrar om hon kommer ihåg mej :) )

nått annat kul man missade eller??

mvh robban

robb skrev:
2292735 hehe.. kan tänka mig det... men öl gör väl inget om man missar o carros nuna har man sett innan... hehe.. (undrar om hon kommer ihåg mej :) )

nått annat kul man missade eller??

mvh robban

2 strippor som slickade på varandra :3freak dom va väl ok men jag har sett bättre o snyggare, vill hon komma i håg det ?

Back