Miniveidec på Knudan 11/9 (bilder)

Bennybåge skrev:
Ja, va sysslade du med? Blev först imponerad av att du körde kvickt på
kvalet, och hoppades på att du skulle komma ner på 1:04 tider på racet....
men så gick det långsammare istället... synd. Men bra kört ändå mossberg.
Trevligt hade vi allafall, och fint väder var det.

Jag är stark i medgång och sur i motgång. Trams-start medförde låg motivationsnivå.... dåligt dåligt, måste jobba med det. Hade ju räknat ut att jag skulle vara etta-tvåa ner i första krök och sedan "sugas med" i tempot...
Men icke.
Men visst var det trevligt!

GSXR1100R skrev:
Mozzbergh har sålt Transiten och skaffat rediga doningar,

Fan, du lovade att inget säga jöööööö
Nu spricker ju överraskningsmomentet med min superduperVEIDECmaxisatsning :4skrika :4skrika

Åsså cocosboll då fan

magnus_moss skrev:
Fan, du lovade att inget säga jöööööö
Nu spricker ju överraskningsmomentet med min superduperVEIDECmaxisatsning :4skrika :4skrika

Åsså cocosboll då fan
Kokosboll :mad: Har du beställt helikoptern ännu?

GSXR1100R skrev:
Att kasa plast ger friktion och det vill man inte ha.
Mmm. Kanske ett hjul på knäpuckarna skulle vara nåt då? Att ha stödhjul har dessutom fördelen att du inte behöver ramla inåt i kurvorna p.g.a. låg fart i kurvorna. ;)

Relapse skrev:
Mmm. Kanske ett hjul på knäpuckarna skulle vara nåt då? Att ha stödhjul har dessutom fördelen att du inte behöver ramla inåt i kurvorna p.g.a. låg fart i kurvorna. ;)
Jag piskade dig fett i Webes gamle man, vad har du för snittkostnad per varv i år :rofl

GSXR1100R skrev:
Jag piskade dig fett i Webes gamle man, vad har du för snittkostnad per varv i år :rofl
Ja, slå på nån som ligger, gör det bara. :mad: Mina reparationskostnader sammanlagt för i år kommer att hamna på fel sida om 30000:- :huvet

Fast i samband med motorlagningen så kommer jag passa på att trimma lite så nästa år kommer jag att äga (på rakorna).

Relapse skrev:
Ja, slå på nån som ligger, gör det bara. :mad: Mina reparationskostnader sammanlagt för i år kommer att hamna på fel sida om 30000:- :huvet

Fast i samband med motorlagningen så kommer jag passa på att trimma lite så nästa år kommer jag att äga (på rakorna).
30.000 delat på 30 varv = 1000:- per varv :D

Det är dyrt med rejsing :brinnerup

GSXR1100R skrev:
30.000 delat på 30 varv = 1000:- per varv :D
Nu tog du väl ändå i lite. Jag kör 30+ varv under en träning på Sviestad och jag har väl kört en 5-6 under året, dessutom några gånger på Gelleråsen, så riktigt så illa blir det inte.

Relapse skrev:
Nu tog du väl ändå i lite. Jag kör 30+ varv under en träning på Sviestad och jag har väl kört en 5-6 under året, dessutom några gånger på Gelleråsen, så riktigt så illa blir det inte.
Glöm inte tre lyxvarv på Knudan...

GSXR1100R skrev:
Glöm inte tre lyxvarv på Knudan...
Uck! Jo, tre varv i regnet, och sen parkering i stålräcket på det fjärde. Det var en jävla skitdag. Fast hojen blev ju uppgraderad med Jorpesfälg och Lindströmgaffel efter det.

Relapse skrev:
Uck! Jo, tre varv i regnet, och sen parkering i stålräcket på det fjärde. Det var en jävla skitdag. Fast hojen blev ju uppgraderad med Jorpesfälg och Lindströmgaffel efter det.
Själv har jag kört tusen varv på Knudan, Anderstorp, Falken, Åsen, Sviesta, SRW utan en enda vurpa ännu... men så kör jag jävligt sakta & försiktigt oxå...

GSXR1100R skrev:
Själv har jag kört tusen varv på Knudan, Anderstorp, Falken, Åsen, Sviesta, SRW utan en enda vurpa ännu... men så kör jag jävligt sakta & försiktigt oxå...
Fågelskådarvarven på Gelleråsen kan du knappast räkna. Gubben på 50cc-Monarken var snabbare.

valmers skrev:
Fågelskådarvarven på Gelleråsen kan du knappast räkna. Gubben på 50cc-Monarken var snabbare.
Jag la på nya slicks inför första träningen på Falken tidigt i våras, dom sitter fortfarande på, man spar jättemycket pengar på att köra sakta, dessutom slipper man halta fram på Karlstads gator...

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back