Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bennybåge skrev:Ja, va sysslade du med? Blev först imponerad av att du körde kvickt på
kvalet, och hoppades på att du skulle komma ner på 1:04 tider på racet....
men så gick det långsammare istället... synd. Men bra kört ändå mossberg.
Trevligt hade vi allafall, och fint väder var det.
GSXR1100R skrev:Mozzbergh har sålt Transiten och skaffat rediga doningar,
Kokosbollmagnus_moss skrev:Fan, du lovade att inget säga jöööööö
Nu spricker ju överraskningsmomentet med min superduperVEIDECmaxisatsning![]()
![]()
Åsså cocosboll då fan
GSXR1100R skrev:KokosbollHar du beställt helikoptern ännu?
Han törs inte.Miss Ullis skrev:Knäet e inte i!!!![]()
Han är rädd om knäpucken. Knäpuckar är dyra. Förståndig farbror.valmers skrev:Han törs inte.

Att kasa plast ger friktion och det vill man inte ha.Relapse skrev:Han är rädd om knäpucken. Knäpuckar är dyra. Förståndig farbror.![]()
Mmm. Kanske ett hjul på knäpuckarna skulle vara nåt då? Att ha stödhjul har dessutom fördelen att du inte behöver ramla inåt i kurvorna p.g.a. låg fart i kurvorna.GSXR1100R skrev:Att kasa plast ger friktion och det vill man inte ha.
Jag piskade dig fett i Webes gamle man, vad har du för snittkostnad per varv i årRelapse skrev:Mmm. Kanske ett hjul på knäpuckarna skulle vara nåt då? Att ha stödhjul har dessutom fördelen att du inte behöver ramla inåt i kurvorna p.g.a. låg fart i kurvorna.![]()

Ja, slå på nån som ligger, gör det bara.GSXR1100R skrev:Jag piskade dig fett i Webes gamle man, vad har du för snittkostnad per varv i år![]()
30.000 delat på 30 varv = 1000:- per varvRelapse skrev:Ja, slå på nån som ligger, gör det bara.Mina reparationskostnader sammanlagt för i år kommer att hamna på fel sida om 30000:-
![]()
Fast i samband med motorlagningen så kommer jag passa på att trimma lite så nästa år kommer jag att äga (på rakorna).

Nu tog du väl ändå i lite. Jag kör 30+ varv under en träning på Sviestad och jag har väl kört en 5-6 under året, dessutom några gånger på Gelleråsen, så riktigt så illa blir det inte.GSXR1100R skrev:30.000 delat på 30 varv = 1000:- per varv![]()
Glöm inte tre lyxvarv på Knudan...Relapse skrev:Nu tog du väl ändå i lite. Jag kör 30+ varv under en träning på Sviestad och jag har väl kört en 5-6 under året, dessutom några gånger på Gelleråsen, så riktigt så illa blir det inte.
Uck! Jo, tre varv i regnet, och sen parkering i stålräcket på det fjärde. Det var en jävla skitdag. Fast hojen blev ju uppgraderad med Jorpesfälg och Lindströmgaffel efter det.GSXR1100R skrev:Glöm inte tre lyxvarv på Knudan...
Själv har jag kört tusen varv på Knudan, Anderstorp, Falken, Åsen, Sviesta, SRW utan en enda vurpa ännu... men så kör jag jävligt sakta & försiktigt oxå...Relapse skrev:Uck! Jo, tre varv i regnet, och sen parkering i stålräcket på det fjärde. Det var en jävla skitdag. Fast hojen blev ju uppgraderad med Jorpesfälg och Lindströmgaffel efter det.
Fågelskådarvarven på Gelleråsen kan du knappast räkna. Gubben på 50cc-Monarken var snabbare.GSXR1100R skrev:Själv har jag kört tusen varv på Knudan, Anderstorp, Falken, Åsen, Sviesta, SRW utan en enda vurpa ännu... men så kör jag jävligt sakta & försiktigt oxå...
Jag la på nya slicks inför första träningen på Falken tidigt i våras, dom sitter fortfarande på, man spar jättemycket pengar på att köra sakta, dessutom slipper man halta fram på Karlstads gator...valmers skrev:Fågelskådarvarven på Gelleråsen kan du knappast räkna. Gubben på 50cc-Monarken var snabbare.
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!