Minimotomeck

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Då har man premiärkört på Malmö inomhusbana då, Brink hjälpte till att dreva om och ställa kopplingen, mycket meck blev det, startsnöret rök men det fixade Jonno, sen tjurade moppen och till sist så blev det startgas i tändstiftshålet, jag och Kurvis körde med dom andra dårarna, Miss Brink va fetesnabb ända tills... :D
Nu har man kramp i hela kroppen :lol

Canoly va på plats så bilder kommer :tummenupp
 
Last edited:
förlåt mig men :felämne
 
Fler som har rejsat! :D

Fan vad sköj! :squid men jobbigt för benen...
Skall värma upp å stretcha rejält FÖRE nästa gång.
 

Bifogat

  • 05.jpg
    05.jpg
    118.5 KB · Visningar: 96
Sweedo skrev:
Fler som har rejsat! :D

Fan vad sköj! :squid men jobbigt för benen...
Skall värma upp å stretcha rejält FÖRE nästa gång.

Är det inte meningen att man ska luta när man svänger :blah
 
Sweedo skrev:
Jag lutade så mycket att jag låg å kravlade på marken ett tag :P
Tre varv så värmde jag upp och sen så... sladdade jag omkull :hihi

Jag har skinnställ, rygga, handskar & hjälm (utan visir) dock funkar det inte med stövlar, gympadojerna är slipade på ovansidan nu.
 
GSXR1100R skrev:
Då har man premiärkört på Malmö inomhusbana då, Brink hjälpte till att dreva om och ställa kopplingen, mycket meck blev det, startsnöret rök men det fixade Jonno, sen tjurade moppen och till sist så blev det startgas i tändstiftshålet, jag och Kurvis körde med dom andra dårarna, Miss Brink va fetesnabb ända tills... :D
Nu har man kramp i hela kroppen :lol

Canoly va på plats så bilder kommer :tummenupp

Jag va iallafall snabbast idag!! :tungan
Sen att jag har jävligt ont i svanskotan är en annan sak.... :rolleyes:
 
Då får man se er Minimoto racers nästa år då i Maxat Serien?

/ Mange #48
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top