MikkE
Guest
inte en dålig wheelie där inte! haha! kul att se på massa filmAnders G skrev:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
inte en dålig wheelie där inte! haha! kul att se på massa filmAnders G skrev:
Anders G skrev:Måste ju dela med mig lite av gammal erfarenhet![]()
ca. 400 st 13mm grabber med "brickskalle" 4 däck & 2 slang.
skruva ca. 6-7 rader med ca. 1cm mellanrum (Ett bra mönster blir 12 rader när du snurrar) gör det inte för tätt med risk för att dubbarna inte vill gå ner i isen. Ta ett slut däck och skär loss slitbanan så att den passar som inlägg. kräng på däcket med slang och kör med 3-3,5 kg luft tryckEller så ringer ni och beställer färdiga för 1.200:-/st
![]()
Hoppas filmerna nedan fungerar fortfarande![]()
MVH www.maxat-racing.com / Anders Gull
http://www.maxat-racing.com/Is/no.1.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.2.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.3.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.4.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.5.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.6.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/Isbana03.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/Isbana03.1.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/Sunset..wmv
![]()
![]()
![]()
Nä det är riktigt, Det va en DM BrutaleH4 skrev:Detta var väl ingen kinamoppe, eller?

Anders G skrev:Måste ju dela med mig lite av gammal erfarenhet![]()
ca. 400 st 13mm grabber med "brickskalle" 4 däck & 2 slang.
skruva ca. 6-7 rader med ca. 1cm mellanrum (Ett bra mönster blir 12 rader när du snurrar) gör det inte för tätt med risk för att dubbarna inte vill gå ner i isen. Ta ett slut däck och skär loss slitbanan så att den passar som inlägg. kräng på däcket med slang och kör med 3-3,5 kg luft tryckEller så ringer ni och beställer färdiga för 1.200:-/st
![]()
Hoppas filmerna nedan fungerar fortfarande![]()
MVH www.maxat-racing.com / Anders Gull
http://www.maxat-racing.com/Is/no.1.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.2.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.3.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.4.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.5.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.6.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/Isbana03.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/Isbana03.1.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/Sunset..wmv
![]()
![]()
![]()
Anders G skrev:Nä det är riktigt, Det va en DM Brutale![]()
Fluxir skrev:hur mkt skruva har du i varge däck? såg ut å va en j***a massa...
Fluxir skrev:vart fick du det extra däcket ifrån?
Anders G skrev:Måste ju dela med mig lite av gammal erfarenhet![]()
ca. 400 st 13mm grabber med "brickskalle" 4 däck & 2 slang.
skruva ca. 6-7 rader med ca. 1cm mellanrum (Ett bra mönster blir 12 rader när du snurrar) gör det inte för tätt med risk för att dubbarna inte vill gå ner i isen. Ta ett slut däck och skär loss slitbanan så att den passar som inlägg. kräng på däcket med slang och kör med 3-3,5 kg luft tryckEller så ringer ni och beställer färdiga för 1.200:-/st
![]()
Hoppas filmerna nedan fungerar fortfarande![]()
MVH www.maxat-racing.com / Anders Gull
http://www.maxat-racing.com/Is/no.1.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.2.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.3.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.4.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.5.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/no.6.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/Isbana03.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/Isbana03.1.wmv
http://www.maxat-racing.com/Is/Sunset..wmv
![]()
![]()
![]()
Går att jämföra med att åka på regn med regndäck. ca.80-85% av farten mot vanliga slicks, Grymt kul faktiskt.Mrlind skrev:Shit va nice, sköna snuttar! Så ju ut som att man kunde läga ner en hel del, hur mycket går det att lägga gämnfört med vanliga däck på asfalt, hur e bettet?!??![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |