Minimoto Madness 5 teasern!! nu med fetaste onboard vinklen någonsin!!

Peccus skrev:
Jag fular mig bara, trodde det var uppenbart?

Era filmer är helsköna, jag passar på och njuter så länge det rullar på för er, kan tänka mig att ni har lite vettigare saker för er när säsongen väl drar igång... Och jag vill absolut inte missa era filmer från Rookie-rejsen, tittade på den om R1000 Finalen senast i helgen. :)

Hehehe jodå det är uppenbart, kul att iaf du gillar filmerna, synd bara att det inte är fler som orkar skriva något bra eller dåligt om filmerna, trots allt så är det hundratals nerladdningar på www.ketogan.com men endast ett tiotal kommentarer :(

GSXR1100R skrev:
Kommer du på Onsdag så filmar vi resten av del 5 :tummenupp
jag kommer.kör så fort som den trötte gammle volon bara orkar.hadde gärna skrivigt mer ang filmerna om jag inte varit så förba..t dålig på att stava,men jag får skylla på tången här i trelleborg,hihihihihi :)

reklam nisse skrev:
jag kommer.kör så fort som den trötte gammle volon bara orkar.hadde gärna skrivigt mer ang filmerna om jag inte varit så förba..t dålig på att stava,men jag får skylla på tången här i trelleborg,hihihihihi :)
Låter kanon, då laddar vi kamrorna och filmar på Onsdag :yoparty

GSXR1100R skrev:
Hehehe jodå det är uppenbart, kul att iaf du gillar filmerna, synd bara att det inte är fler som orkar skriva något bra eller dåligt om filmerna, trots allt så är det hundratals nerladdningar på www.ketogan.com men endast ett tiotal kommentarer :(

Kanske dags att ändra nedladdningsförfarandet, så man måste skriva något om filmen man håller på och laddar ner, innan man får ladda ned den? :1pajas

Ser bra ut, jag inbillar mig att det är jag som syns till lite där men du kan väl inte ha hunnit fånga mig den lilla stunden jag körde!

Hoppas på onsdag istället, om jag bara får tag på de där jävla skruvarna. Letade idag men allt är ju stängt när jag väl kommer loss från jobbet.

Bättre hittelycka för mig imorgon kanske.

Max skrev:
Ser bra ut, jag inbillar mig att det är jag som syns till lite där men du kan väl inte ha hunnit fånga mig den lilla stunden jag körde!

Hoppas på onsdag istället, om jag bara får tag på de där jävla skruvarna. Letade idag men allt är ju stängt när jag väl kommer loss från jobbet.

Bättre hittelycka för mig imorgon kanske.
Vad behöver du, jag kanske kan hjälpa dig

GSXR1100R skrev:
Vad behöver du, jag kanske kan hjälpa dig
De skruvar/vikter som behöver sitta i kopplingsbackarna... alltså stoppskruvar, insex, M8 ska det tydligen vara. Vet dock ej hur långa de bör vara eller hur mycket de bör väga. Ska skruva ner och kolla efter jag fixat färdigt min ungkarlsmiddag!

reklam nisse skrev:
:huvet sorrry svara innan jag läst igenom citatet oooopppsss

Vi gillar dig ändå reklam nisse! :)

På onsdag blir det mer kamera arbete, kanske en ny vinkel till (jag har lite ideer) så ska vi se om vi inte kan få ihop en minimoto madness 5:a .. =)

peccus: man vill ju inte tvinga folk skriva kommentarer, det är mycket roligare om dom skriver självmant som er tex. we lajk joo..

/KetogaN

Max, du är tyvärr inte med, det är metallgutten som är framför i onboard sekvenserna.. =)

Om du bara hade kört lite mer så kommer du med.. ;)
Hoppas det ordnar sig med din hoj så du kan vara med och leka.

/KetogaN

Max skrev:
De skruvar/vikter som behöver sitta i kopplingsbackarna... alltså stoppskruvar, insex, M8 ska det tydligen vara. Vet dock ej hur långa de bör vara eller hur mycket de bör väga. Ska skruva ner och kolla efter jag fixat färdigt min ungkarlsmiddag!

M8 eller M6 kan jag fixa, kolla längden bara

Kullberg skrev:
Ja lätt.
Vi ska pressa tider och vi ska vara överallt där det finns en kamera :P
Samåka dit Andy?
ska jobba hela dan inne i stan så att de blir att jag kör dit själv,men vi ses ju där inne,tänkte lägga ut litte farthinder till ketogan o co innan de hinner komma in :hihi om inte annat så får väll jag ställa upp som farthinder :lol

M8 är det... hålet är ungefär 12 mm djupt så 10 mm verkar lagom, men jag vet inte alls, det kanske är för tungt.

Men jag ska försöka fixa imorgon, vill inte komma till Racehouse med ofullständig hoj!

reklam nisse skrev:
ska jobba hela dan inne i stan så att de blir att jag kör dit själv,men vi ses ju där inne,tänkte lägga ut litte farthinder till ketogan o co innan de hinner komma in :hihi om inte annat så får väll jag ställa upp som farthinder :lol

Okej. Ska Henke och Patrik också köra?
Hehe okej.

Max skrev:
M8 är det... hålet är ungefär 12 mm djupt så 10 mm verkar lagom, men jag vet inte alls, det kanske är för tungt.

Men jag ska försöka fixa imorgon, vill inte komma till Racehouse med ofullständig hoj!
M8 10 mm, jag ska olla :tummenupp

reklam nisse skrev:
japp de ska oxå köra. vilket betyder att vi inte behöver lägga några farthinder dett fixar dem nog skitbra :D :D :D :D

På Onsdag är det fetaste vurpan som gäller :banana Om man kan få ett blåmärke större än en stekpanna så har man vunnit.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP