Minimoto Madness 5 teasern!! nu med fetaste onboard vinklen någonsin!!

GSXR1100R skrev:
Ketongan dissar alltid mig :( Jag ska sätta av han i däckhögen nästa gång :mad:

Nästa gång jag ser dig så ska jag och brorsan nita dig bakom en soptunna :fatta!

KetogaN skrev:
KetogaN är mitt namn...
/KetogaN

Oops, ett kraftigt övertramp. Ursäkta. :rodnar

Bra research på tidigare dialog. Jag var iaf. ute efter lägre kameravinklar än de som hjälmkamera kan erbjuda. Ser fram emot fullängdaren.

FireSalle skrev:
Oops, ett kraftigt övertramp. Ursäkta. :rodnar

Bra research på tidigare dialog. Jag var iaf. ute efter lägre kameravinklar än de som hjälmkamera kan erbjuda. Ser fram emot fullängdaren.

Sökfunktionen är underskattad.. ;)
Tack för input:en dock! :tummenupp

KetogaN skrev:
Nästa gång jag ser dig så ska jag och brorsan nita dig bakom en soptunna :fatta!

Med tanke på vem ni spöar så är det nog bäst att ni står bakom en container om ni inte vill synas...

Kul kameravinkel!!! Upp med fullängdaren!!!

Jag drömde att jag körde minimotard. Måste vara pga ditt fula övertalningsförsök...

oscar skrev:
Med tanke på vem ni spöar så är det nog bäst att ni står bakom en container om ni inte vill synas...

[nice mode on] Stackars micke får ta mycket stryk.. man han vet att vi gillar honom ändå.. [nice mode off]

Oscar kan konsten att dizza, snacka om att bli hyvlad.. :Bugar

Grymt Snyggt! :tummenupp Riktigt bra redigerat! :yoparty

oscar skrev:

Kul kameravinkel!!! Upp med fullängdaren!!!

Jag drömde att jag körde minimotard. Måste vara pga ditt fula övertalningsförsök...
Nä nu j-r :mad: PJoskar som kroknade efter 5 minuters körning ska bara hålla kakintaget stängt.

Official clutch day.. jo jag tackar, mecka, mecka, mecka......

Grym prewiew och den fetaste vinklen någonsinn :tummenupp

metallgutten skrev:
Official clutch day.. jo jag tackar, mecka, mecka, mecka......

Grym prewiew och den fetaste vinklen någonsinn :tummenupp
Alla bara snackar om kameravinkeln, jag då som körde låga 28:or med kamera & extra allt :mad: Alla hatar mig :(

GSXR1100R skrev:
Alla bara snackar om kameravinkeln, jag då som körde låga 28:or med kamera & extra allt :mad: Alla hatar mig :(

Låga 28:orna rockade, :fyllisar

Schyssta vinklar! :)

Jag tycker att ni kan åka med maxat-serien i sommar och filma alla rejs, med onboard kameror och intervjuer kommer ni slå motogp:s tittarsiffror. Bara att sälja rättigheterna DYRT till någon passande kanal! :tummenupp

Peccus skrev:

Jag tycker att ni kan åka med maxat-serien i sommar och filma alla rejs, med onboard kameror och intervjuer kommer ni slå motogp:s tittarsiffror. Bara att sälja rättigheterna DYRT till någon passande kanal! :tummenupp
Näe det går inte, jag ska komma sist i B-racen denna sommar...

Peccus skrev:

Njae.. Jag gör filmerna för att det är kul, inte för att tjäna en massa pengar..

/KetogaN

KetogaN skrev:
Njae.. Jag gör filmerna för att det är kul, inte för att tjäna en massa pengar..

/KetogaN
Va i h-e menar du, du sa ju att vi skulle tjäna fett me stålar på filmerna, nu hoppar jag av detta olönsamma spektakel, det är ändå ingen som bryr sig :mad:

GSXR1100R skrev:
Va i h-e menar du, du sa ju att vi skulle tjäna fett me stålar på filmerna, nu hoppar jag av detta olönsamma spektakel, det är ändå ingen som bryr sig :mad:
:gnissla om vi skippar alla påhoppen så e ändå resultatet av filmen de viktigast,o de har ni lyckats me utan tvekan. ps ställer alltid upp på galenskap ifall de behövs, fler filmer tack

KetogaN skrev:

/KetogaN
Jag fular mig bara, trodde det var uppenbart?

Era filmer är helsköna, jag passar på och njuter så länge det rullar på för er, kan tänka mig att ni har lite vettigare saker för er när säsongen väl drar igång... Och jag vill absolut inte missa era filmer från Rookie-rejsen, tittade på den om R1000 Finalen senast i helgen. :)

Peccus skrev:
Jag fular mig bara, trodde det var uppenbart?

Era filmer är helsköna, jag passar på och njuter så länge det rullar på för er, kan tänka mig att ni har lite vettigare saker för er när säsongen väl drar igång... Och jag vill absolut inte missa era filmer från Rookie-rejsen, tittade på den om R1000 Finalen senast i helgen. :)
:confused: jag som då e från landet i söder fattar kanske inte riktigt men,,,,
crazy=vettigt, så e de för mig i alla fall

reklam nisse skrev:
:gnissla om vi skippar alla påhoppen så e ändå resultatet av filmen de viktigast,o de har ni lyckats me utan tvekan. ps ställer alltid upp på galenskap ifall de behövs, fler filmer tack
Kommer du på Onsdag så filmar vi resten av del 5 :tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...