Minimoto Madness 3 - Manic Mechanics!

Sweedo skrev:
Stunt-GSXR1100R?
Ingen fara vi vet att du gör allt för att inte nudda backen med någon kroppsdel, framförallt knäna. FEGIS!!!!!!!!!! :D
Look who is talking, vi har alla sett din gamla avatar där du hänger på surtrajjan, dock är det en halvmeter kvar till knäskrap, bifogade bilder indikerar mitt nya liv.

Inte bara puckarna skrapas, det gör även hjälmen, stället, handskarna och numera även min vänstra fot.

/P.Lasthasaren :D
 

Bifogat

  • 2004_0205_214110AA.JPG
    2004_0205_214110AA.JPG
    71.2 KB · Visningar: 34
  • 2004_0205_214119AA.JPG
    2004_0205_214119AA.JPG
    69.6 KB · Visningar: 36
Fnutten skrev:
Ännu en kanonteazer :tummenupp

Har ni stuntdubbels eller gör ni vurporna själva :D
Bra ide, då slipper man gå och halta på jobbet efter varje körning :D
 
Vackert! :bow

Hoho, kommer ihåg för länge sedan när knät nudda backen för första gången!

Ehum, det var ju förra året:rodnar
 
Sweedo skrev:
Vackert! :bow

Hoho, kommer ihåg för länge sedan när knät nudda backen för första gången!

Ehum, det var ju förra året:rodnar

Vadå ramlade du omkull på gymmet eller :rofl Bäst på filmen va the girlie :rofl
 
GSXR1100R skrev:
Vadå ramlade du omkull på gymmet eller :rofl Bäst på filmen va the girlie :rofl
attachment.php

attachment.php

HA!
Kom igen å visa hur du lyckades skrapa! :blah
 
btw micke, din kamera har inte 2 sekunder användbart material från din körning då det tydligen vibrerar alldeles för mycket.

Men oscar? eller vem det nu var som lånat den och filmade bland annat din vurpa (samtidigt som jag filmade den) fick till lite bra vinklar.

/KetogaN
 
KetogaN skrev:
Skapa en egen tråd, den här handlar om minimoto.. :7peta
Swiidå har nog inte ens set filmen :D Nå KetogaN tänker du få klart HELA filmen nu till helgen :banana
 
KetogaN skrev:
btw micke, din kamera har inte 2 sekunder användbart material från din körning då det tydligen vibrerar alldeles för mycket.

Men oscar? eller vem det nu var som lånat den och filmade bland annat din vurpa (samtidigt som jag filmade den) fick till lite bra vinklar.

/KetogaN

Jag misstänkte det, det får vi fixa med ett stag i framkant nästa gång, jäla tvitaktere som varvar 18.000 :gnissla

Jag ställde kameran på ett däck, det såg rätt bra ut när ullis visslade förbi Tjorven Brallas i dubbla hastigheten :D
 
Last edited:
GSXR1100R skrev:
Jag misstänkte det, det får vi fixa med ett stag i framkant nästa gång, jäla tvitaktere som varvar 18.000 :gnissla

Jag ställde kameran på ett däck, det såg rätt bra ut när ullis visslade förbi Tjorven Brallas i dubbla hastigheten :D

Njae.. du filmade mest lamporna i taket vilket gjorde att allt som rörde på sig blev mörkt och svart.. men det såg säkert bra ut i sökaren..

=)
 
GSXR1100R skrev:
Jag vill se : tuttar

Inte så mycket tuttar i Minimoto Madness 3 .. det kommer i special versionen som inte släpps publikt.. *lol*
 
Jag vill se!! nu när man äntligen har fastnat på film.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top