minimoto i tulling 25/01 kl 12:oo

K-Man skrev:
Ja, de hade inte nån vidare koll på sina grejor där tycker jag. :va Gissa vad som händer när vänster styrhalva plötsligt släpper under bromsning i slutet av längsta rakan? All vikt på kvarvarande höger styrhalva = sväng & krasch :kocko Surprise!!! Försök att styra nu om du kan... :7peta För övrigt var det ju riktigt roligt. Synd att jag glömde kabeln för ljud när jag hade hjälmkameran bara. Ni får stå ut med det i filmen.
Nåja det va iaf roligt att se den sekvensen på filmen, jag krympte din film 50% innan jag la den på www.ketogan.com vi brukar hålla oss till max 50 Meg.

Last edited:
Jag drömde att jag tittade på filmen... löl!

ska glo på den snart.

On i arseeleet. aj aj

Last edited:
Swedie skrev:
Jag drömde att jag tittade på filmen... löl!

ska glo på den snart.

On i arseeleet. aj aj

Var det mitt knä som satte sina spår eller? :D

Fy 17 vad kul det var att köra! Jag har nog inte en enda led som jag INTE har ont i :3freak Men det var det helt klart värt!

Kul att filmen kom upp så snabbt också! Snyggt filmat K-Man! :tummenupp

TheDude skrev:
Var det mitt knä som satte sina spår eller? :D

Fy 17 vad kul det var att köra! Jag har nog inte en enda led som jag INTE har ont i :3freak Men det var det helt klart värt!

Kul att filmen kom upp så snabbt också! Snyggt filmat K-Man! :tummenupp

Jag vill ha 92meg's versionen. Jag kan vara med på den :tungan
Vad e adressen till sporthojshubben

Grym rulle och bra musikval! :tummenupp
Godsmack :yoparty

Ser att dom byggt om sen förra vintern när man var där och bånkade.

Jag va bara med i allra början i den versionen av filmen som finns på ketogans hemsida. De va jag i den fula crosshjälmen som killen stog och undervisade :D

Men men . Jag kom ju ungefär vid 3 när ni va klara nästan

Grädde skrev:
Jag va bara med i allra början i den versionen av filmen som finns på ketogans hemsida. De va jag i den fula crosshjälmen som killen stog och undervisade :D

Men men . Jag kom ju ungefär vid 3 när ni va klara nästan
Du är väl även med ca 2:30 in i filmen med nr 24 på ryggen och blir omkörd av oss i esspartiet...

Vem är det som har svart overall och en tejpad rektangel på ryggen? Svår att komma om, särskilt när hermes ligger och åmar sig i kurvorna. Lyckades bromsa stopp på hojen där.... attans :brinnerup

Last edited:
K-Man skrev:
Du är väl även med ca 2:30 in i filmen med nr 24 på ryggen och blir omkörd av oss i esspartiet...

Vem är det som har svart overall och en tejpad rektangel på ryggen? Svår att komma om, särskilt när hermes ligger och åmar sig i kurvorna. Lyckades bromsa stopp på hojen där.... attans :brinnerup
Jag tror att det är Fireblade, Swedies brorsa :D

K-Man skrev:

Jo jag misstänkte att det var jag också men jag blev inte omkörd. Jag släppte förbi er :rolleyes:

Ni åkte ju rätt fort. Hade ni åkt förut eller?
Själv var det första gången för mig

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back