minimoto i tulling 25/01 kl 12:oo

K-Man skrev:
Ja, de hade inte nån vidare koll på sina grejor där tycker jag. :va Gissa vad som händer när vänster styrhalva plötsligt släpper under bromsning i slutet av längsta rakan? All vikt på kvarvarande höger styrhalva = sväng & krasch :kocko Surprise!!! Försök att styra nu om du kan... :7peta För övrigt var det ju riktigt roligt. Synd att jag glömde kabeln för ljud när jag hade hjälmkameran bara. Ni får stå ut med det i filmen.
Nåja det va iaf roligt att se den sekvensen på filmen, jag krympte din film 50% innan jag la den på www.ketogan.com vi brukar hålla oss till max 50 Meg.

Last edited:
Jag drömde att jag tittade på filmen... löl!

ska glo på den snart.

On i arseeleet. aj aj

Last edited:
Swedie skrev:
Jag drömde att jag tittade på filmen... löl!

ska glo på den snart.

On i arseeleet. aj aj

Var det mitt knä som satte sina spår eller? :D

Fy 17 vad kul det var att köra! Jag har nog inte en enda led som jag INTE har ont i :3freak Men det var det helt klart värt!

Kul att filmen kom upp så snabbt också! Snyggt filmat K-Man! :tummenupp

TheDude skrev:
Var det mitt knä som satte sina spår eller? :D

Fy 17 vad kul det var att köra! Jag har nog inte en enda led som jag INTE har ont i :3freak Men det var det helt klart värt!

Kul att filmen kom upp så snabbt också! Snyggt filmat K-Man! :tummenupp

Jag vill ha 92meg's versionen. Jag kan vara med på den :tungan
Vad e adressen till sporthojshubben

Grym rulle och bra musikval! :tummenupp
Godsmack :yoparty

Ser att dom byggt om sen förra vintern när man var där och bånkade.

Jag va bara med i allra början i den versionen av filmen som finns på ketogans hemsida. De va jag i den fula crosshjälmen som killen stog och undervisade :D

Men men . Jag kom ju ungefär vid 3 när ni va klara nästan

Grädde skrev:
Jag va bara med i allra början i den versionen av filmen som finns på ketogans hemsida. De va jag i den fula crosshjälmen som killen stog och undervisade :D

Men men . Jag kom ju ungefär vid 3 när ni va klara nästan
Du är väl även med ca 2:30 in i filmen med nr 24 på ryggen och blir omkörd av oss i esspartiet...

Vem är det som har svart overall och en tejpad rektangel på ryggen? Svår att komma om, särskilt när hermes ligger och åmar sig i kurvorna. Lyckades bromsa stopp på hojen där.... attans :brinnerup

Last edited:
K-Man skrev:
Du är väl även med ca 2:30 in i filmen med nr 24 på ryggen och blir omkörd av oss i esspartiet...

Vem är det som har svart overall och en tejpad rektangel på ryggen? Svår att komma om, särskilt när hermes ligger och åmar sig i kurvorna. Lyckades bromsa stopp på hojen där.... attans :brinnerup
Jag tror att det är Fireblade, Swedies brorsa :D

K-Man skrev:

Jo jag misstänkte att det var jag också men jag blev inte omkörd. Jag släppte förbi er :rolleyes:

Ni åkte ju rätt fort. Hade ni åkt förut eller?
Själv var det första gången för mig

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...