minimoto i tulling 25/01 kl 12:oo

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
minimoto i tulling 25/01 OBS. tid ändrad till 14:00

jag och några polare har fått nog :rofl , av snö och tänkte åka lite minimoto på tulling 2004-01-25, kl14:00 det vore roligt om det kom lite sporthojsfolk dit så kanske man kunde årdna en liten turnering. vi ska i alla fall dit så det är bara och komma och inbilla dig inte att du inte har råd, det är ju mellan lön och räkningarna :D . mildra din abstinens.

OBS:tiden ändrad till 14:00 för banan var bokad, ocså kan ju även de som är lite morgontrötta komma.

Last edited:
Jättebra datum, verkligen.

Bara så att SH-festen är dagen innan och folk kommer :fyllisar en hel del och vara :död dan efter.

Byt dag! :fatta! :D

sege skrev:
Jättebra datum, verkligen.

Bara så att SH-festen är dagen innan och folk kommer :fyllisar en hel del och vara :död dan efter.

Byt dag! :fatta! :D
kommer inte byta dag om inte alla mina polare önskar så, men det kommer fler tåg, ju närmare våren, destå tätare tulling intevaller :tuttar

holy shit.. =) halvdyrt kanske.... Jag kanske kommer förbi... beror på mitt tillstånd.

Swedie skrev:
holy shit.. =) halvdyrt kanske.... Jag kanske kommer förbi... beror på mitt tillstånd.
Inte dyrt alls, efter 5 ggr 6 minuter kommer du att vara helt slut & lycklig, lägger hellre 300 spänn på detta än att betala inträde, graderob & dricka 3 öl på en klubb... det är dyrare :D

Swedie skrev:
jo det är bara att komma, om du inte har kört minimoto förut kommer du få en upplevelse som heter duga.

Det låter kul. Synd bara att det är under mc-mässan samt dagen efter SH-festen. Lite dåligt tajmat. Men det kanske kommer fler tillfällen?

Låter kul! Får jag vara med? Kör ni i skinnställ eller overaller? PM'a mig tel nr eller lämplig kontaktinfo

a just ja... jag har inget skinnställ juh! :( (får ett snart) går det bra med jacka endast och .. typ knäskydd (hockey)?

Last edited:
Stället tillhandahåller nog overaller, hjälmar och skydd. Frågan är om det inte är smidigare att köra i overall

Swedie skrev:
a just ja... jag har inget skinnställ juh! :( (får ett snart) går det bra med jacka endast och .. typ knäskydd (hockey)?
Dom som hyr ut håller med nylonoveraller och plastskydd, men eftersom jag kör som en galning så vurpade jag där i nylonställ, brände ryggen och slog axeln ur led, 3 månaders rehab... numera kör jag alltid med full mc mundering och ryggskydd.

GSXR1100R skrev:
Dom som hyr ut håller med nylonoveraller och plastskydd, men eftersom jag kör som en galning så vurpade jag där i nylonställ, brände ryggen och slog axeln ur led, 3 månaders rehab... numera kör jag alltid med full mc mundering och ryggskydd.
Kommer du nästa söndag så jag kan filma dina mördarmanövrer? :D :tummenupp

Swedie skrev:

Om det gick bra på din avatar så går det säkert bra på minimoto också! ;)

oscar skrev:
Om det gick bra på din avatar så går det säkert bra på minimoto också! ;)
Det ser ut som om vi kör den 25/1

Behöver vi anmäla oss eller kan vi bara komma till Tullinge 12.00 :va

hack hack hack! kanske var ni en hackspett i förra livet? åååå så roligt! *bu ha å osv*

Min avatar fejkad säger vi... den speglar ej verkligheten.

Jag tror jag kommer köra minimoto, ... vi får se.. Jag skulle vilja ha nån kameraman med mig, så jag kan få mig filmad när jag kraschar å wheelar in i vägen m.m

Swedie skrev:
hack hack hack! kanske var ni en hackspett i förra livet? åååå så roligt! *bu ha å osv*

Min avatar fejkad säger vi... den speglar ej verkligheten.

Jag tror jag kommer köra minimoto, ... vi får se.. Jag skulle vilja ha nån kameraman med mig, så jag kan få mig filmad när jag kraschar å wheelar in i vägen m.m
Kalle kommer ju att filma :tummenupp Men du kommer säkert att vara för bakis & skakis för att köra, det ryktas att du gillar att sova bort hela söndagar :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman