minimoto i kristianstad

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
är det någon som kör minimoto i kristianstad. jag och min polare skall troligtvis köpa varsin minimoto. Någonstans inomhus att köra nu vintertid här i området? Någon som vet hur det blir med Bikepoints gokart bana ... kommer man även kunna köra minimoto där?

tacksam för alla svar

brinckis skrev:
är det någon som kör minimoto i kristianstad. jag och min polare skall troligtvis köpa varsin minimoto. Någonstans inomhus att köra nu vintertid här i området? Någon som vet hur det blir med Bikepoints gokart bana ... kommer man även kunna köra minimoto där?

tacksam för alla svar

Jag håller på att fixa så vi kan köra där, Dom som är intresserade kan skicka ett PM till mig då jag vill veta hur många vi är som är intresserade.

:tummenupp vi e ivarje fall 5st som vill ha någonstans att köra i vinter så vi håller tummarna att det kommer att ordna sig :tummenupp

Idag blir det inget körade på domus pakering för min del. Jäkla julskyltningen håller ju på för fullt så pakeringen är inte så tom som man önskat :huvet hoppas det går bättre nästa vecka ...

brinckis skrev:
Idag blir det inget körade på domus pakering för min del. Jäkla julskyltningen håller ju på för fullt så pakeringen är inte så tom som man önskat :huvet hoppas det går bättre nästa vecka ...
Det gick bara 3 bussar mellan everöd och krstd idag så jag kom inte heller dit...
Men jag har uppkörning för bil på onsdag så sen kan jag alltid :tummenupp

Bor också i kristianstad.. någon som kör med 110cc pocketbike?

Vad säger "blå-vit" om parkeringshuset/domusparkeringen?
Känns lite väll central med tanke på att man kan bli av med körkortet om de haffar en!

Back