minimoto i kristianstad

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
är det någon som kör minimoto i kristianstad. jag och min polare skall troligtvis köpa varsin minimoto. Någonstans inomhus att köra nu vintertid här i området? Någon som vet hur det blir med Bikepoints gokart bana ... kommer man även kunna köra minimoto där?

tacksam för alla svar
 
brinckis skrev:
är det någon som kör minimoto i kristianstad. jag och min polare skall troligtvis köpa varsin minimoto. Någonstans inomhus att köra nu vintertid här i området? Någon som vet hur det blir med Bikepoints gokart bana ... kommer man även kunna köra minimoto där?

tacksam för alla svar



Jag håller på att fixa så vi kan köra där, Dom som är intresserade kan skicka ett PM till mig då jag vill veta hur många vi är som är intresserade.
 
:tummenupp vi e ivarje fall 5st som vill ha någonstans att köra i vinter så vi håller tummarna att det kommer att ordna sig :tummenupp
 
Idag blir det inget körade på domus pakering för min del. Jäkla julskyltningen håller ju på för fullt så pakeringen är inte så tom som man önskat :huvet hoppas det går bättre nästa vecka ...
 
brinckis skrev:
Idag blir det inget körade på domus pakering för min del. Jäkla julskyltningen håller ju på för fullt så pakeringen är inte så tom som man önskat :huvet hoppas det går bättre nästa vecka ...
Det gick bara 3 bussar mellan everöd och krstd idag så jag kom inte heller dit...
Men jag har uppkörning för bil på onsdag så sen kan jag alltid :tummenupp
 
Bor också i kristianstad.. någon som kör med 110cc pocketbike?

Vad säger "blå-vit" om parkeringshuset/domusparkeringen?
Känns lite väll central med tanke på att man kan bli av med körkortet om de haffar en!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top