Minimoto / Fiddy - 26 November

• Thread starter Thread starter GT
  • Start date Start date
2. André - "finns det farthållare på minimoton?"

Finns det kardandrift med så man slipper smörja kedjan på halva varvet?
Eller ESP fjädring?
ABS måste man ju ha, står ju i alla tidningar...
Quickshift måste jag ha, annars tappar jag ju flera sekunder på rakan.

:D

• Gilla
Reaktioner: GT
Tobias min polare som var med innan vill gärna med om det finns utrymme samt åka med dig Markus :tummenupp Se hur allt blir med vem som kör med vilka gör inget om jag kör 2 omgångar med minimoto men vill köra lite fiddy med :yoparty

Tobias min polare som var med innan vill gärna med om det finns utrymme samt åka med dig Markus :tummenupp Se hur allt blir med vem som kör med vilka gör inget om jag kör 2 omgångar med minimoto men vill köra lite fiddy med :yoparty

Min bil är redan full, men simon har ju två platser över. Eventuellt kör även Kim sin nya TURBO-MONSTER-KICKASS-VECTRA ner. :)

kan ju se hur läget blir men se om det finns plats för Tobbe då :P i Simons eller nått :P Han vill gärna med. Fan vad många vi blir :näsblod

Ja de går bra att han åker ner om ni tar er till helsingborg.
Men är de inte redan fullt på själva körningen? Med tanke på hur många fordon dom har?

Edit : såg dom hade 5 minimoto så där bör vara en plats till ju :tummenupp
Fast bekräfta med GT för säkerhetsskull

Last edited:
Det är fullt den 26:e..

Vilka datum hade passat er?
Det fanns plats på söndagen den 27:e, och söndagen den 20:e, alltså veckan innan. Svara så snabbt som möjligt så vi kan boka så snart som möjligt!

Last edited:
Det är fullt den 26:e..

Vilka datum hade passat er?
Det fanns plats på söndagen den 27:e, och söndagen den 20:e, alltså veckan innan. Svara så snabbt som möjligt så vi kan boka så snart som möjligt!

Som det ser ut just nu så passar alla dagarna mig.

Jag kan den 27 har lönen trillat in med :tummenupp Fanns det plats för min kompis Tobbe eller det var kört?

Jag kan också den 27.

Vi kan väl samlas på något ställe i Hbg och sen packa in oss i dom bilarna som ska köra. Så samkör vi ner. Jag kan också köra om det behövs.
Vad sägs om att samlas på YC innan avfärd?

Då bokar jag den 27:e eftersom att majoriteten kan..

Man får tydligen inte köra minimoto och fiddy samtidigt på banan, så därför kommer snabbast tid vara viktigast.

Minimoton och fiddyn ska vara prestandamässigt lika runt banan. :)

Då bokar jag den 27:e eftersom att majoriteten kan..

Man får tydligen inte köra minimoto och fiddy samtidigt på banan, så därför kommer snabbast tid vara viktigast.

Minimoton och fiddyn ska vara prestandamässigt lika runt banan. :)

va ?! "Race House erbjuder både Minimoto och Minimotard. Det går utmärkt att blanda minimoto och minimotard i samma race.
De är lika snabba och man väljer själv vilken av de båda som passar en själv bäst."

va ?! "Race House erbjuder både Minimoto och Minimotard. Det går utmärkt att blanda minimoto och minimotard i samma race.
De är lika snabba och man väljer själv vilken av de båda som passar en själv bäst."

Han sa till mig idag att man inte körde tillsammans.. :S aja, det får vi la se när vi kommer ner. Blir vi fullt hus kan det ju vara gött att dela upp det i 2 grupper så man typ bara är 6 man på banan ändå. :)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing