Minimoto / Fiddy - 26 November

• Thread starter Thread starter GT
  • Start date Start date
Sen åker jag gärna med nån ner :tummenupp Paxar en plats hos nån som kör för har ju kört ner alla gånger :)

Sen åker jag gärna med nån ner :tummenupp Paxar en plats hos nån som kör för har ju kört ner alla gånger :)

Tar du dig till Helsingborg kan du åka med mig, jag har 2 platser kvar i bilen om jag inte räknat fel.

Jaha, vem är favorit då? Några förhandstippade, som det alltid brukar bli när det ska tävlas? ;)

jag kommer äga sönder er allihopa så det så...
Marcus, jag hakar på i din bil

Lugnt! Då har jag Migesson, Ripster och ev Barris i min bil. Ska Kim också åka hitlerkälke? :P

För övrigt håller jag rills som förhandsfavorit. ;P

sist jag körde fiddy smällde ja me huvudet rakt in i väggen för att bromsen slutade fungera, men jag kom mju 4'a! Anthony börja gråta!

BS kan man åka med dig? :arsele

Last edited:
sist jag körde fiddy smällde ja me huvudet rakt in i väggen för att bromsen slutade fungera, men jag kom mju 4'a! Anthony börja gråta!

BS kan man åka med dig? :arsele

klart man börjar gråta om man får en jäkla fransman rätt upp i röven å får en spricka i ena revbenet. Å jag som nästan hade förträngt det helt å hållet, tack för att du river upp gamla sår:gråta

Fjollor:arsele Gråter och skriver på vers. Krille kom tillbaka, det håller på att gå åt pipsvängen totalt.

Jupp jag kommer till Hbg :tuttar men ska vi åka från dig eller från Anthony ev? Gött åka hitler BMW :banana

Ja minimoto kan man fasen inte köra , blir motard för mig med .
+ de ser jävligt fånigt ut....

*/ ?>
Back