Minimoto / Fiddy - 26 November

• Thread starter Thread starter GT
  • Start date Start date
Sen åker jag gärna med nån ner :tummenupp Paxar en plats hos nån som kör för har ju kört ner alla gånger :)

Sen åker jag gärna med nån ner :tummenupp Paxar en plats hos nån som kör för har ju kört ner alla gånger :)

Tar du dig till Helsingborg kan du åka med mig, jag har 2 platser kvar i bilen om jag inte räknat fel.

Jaha, vem är favorit då? Några förhandstippade, som det alltid brukar bli när det ska tävlas? ;)

jag kommer äga sönder er allihopa så det så...
Marcus, jag hakar på i din bil

Lugnt! Då har jag Migesson, Ripster och ev Barris i min bil. Ska Kim också åka hitlerkälke? :P

För övrigt håller jag rills som förhandsfavorit. ;P

sist jag körde fiddy smällde ja me huvudet rakt in i väggen för att bromsen slutade fungera, men jag kom mju 4'a! Anthony börja gråta!

BS kan man åka med dig? :arsele

Last edited:
sist jag körde fiddy smällde ja me huvudet rakt in i väggen för att bromsen slutade fungera, men jag kom mju 4'a! Anthony börja gråta!

BS kan man åka med dig? :arsele

klart man börjar gråta om man får en jäkla fransman rätt upp i röven å får en spricka i ena revbenet. Å jag som nästan hade förträngt det helt å hållet, tack för att du river upp gamla sår:gråta

Fjollor:arsele Gråter och skriver på vers. Krille kom tillbaka, det håller på att gå åt pipsvängen totalt.

Jupp jag kommer till Hbg :tuttar men ska vi åka från dig eller från Anthony ev? Gött åka hitler BMW :banana

Ja minimoto kan man fasen inte köra , blir motard för mig med .
+ de ser jävligt fånigt ut....

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...