Ja som det står i topic så undrar jag om det är nåt att ha? hade tänkte o köpa en på http://www.minibike.se/ och sen Super Sport och accar dom bra? Går dom verkligen runt 65? och hur mycket drar dom per/mil?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wohoo9 skrev:Tack Adde men jag undrar lite bara.. varifrån ska jag köpa isåfall? Och varifrån kan jag få tag i trimdelar om jag nu köper en Super Sport?
wohoo9 skrev:Tack Adde men jag undrar lite bara.. varifrån ska jag köpa isåfall? Och varifrån kan jag få tag i trimdelar om jag nu köper en Super Sport?
peter_anders skrev:du kan få köpa en 14 e av mej om du vill 2400 ny i kartong
har även lite resevdelar om du är sugen .
Mögel skrev:Vadå trötnade du på den innan på plockade upp den ur kartongen eller![]()
![]()
Andreas_ace skrev:14e för 2400kr och minibike tar 1995kr ( +400kr i frakt)![]()
Mögel skrev:Vadå trötnade du på den innan på plockade upp den ur kartongen eller![]()
![]()
peter_anders skrev:Hm typ köpte 2 en skulle kompisen ha men hann drog sej ur , så
då har den blivit stående i förrådet , tänkte sälja den o köpa nåt annat roligt
för pengarna ,![]()
Eller så kör man i Slöddertälje på söndagar mellan 17-20 för 150 spänn.peter_anders skrev:varför vänta till våren , köp en mini quad och ut o sladda barnsligt kul
![]()
![]()
![]()
svampe skrev:Eller så kör man i Slöddertälje på söndagar mellan 17-20 för 150 spänn.
![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=97108
wohoo9 skrev:http://www.swebike.se/product_info....d=222&osCsid=42aeabef4fffbeee101848cecb3e2c44 ??
Den då? Är det nåt att köpa?![]()
wohoo9 skrev:OK Anders men det är nämligen så att min bror jobbar på Gokart banan i Södertälje! Ringde han nyss och hörde lite och han sa att han aldrig hade plockat så mycket delar som han gör på söndag.. Stämmer det? Går det åt mycket pengar åt dom?
Nåt fotpinnegummi har jag sett som trillat av men annars så tycker jag inte att det sprids så mycket saker från kineserna.wohoo9 skrev:OK Anders men det är nämligen så att min bror jobbar på Gokart banan i Södertälje! Ringde han nyss och hörde lite och han sa att han aldrig hade plockat så mycket delar som han gör på söndag.. Stämmer det? Går det åt mycket pengar åt dom?
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |