Miniblinkers Z1000

Regno MC

Rauken81
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Kawasaki ZXR 750 -91
Har beställt miniblinkers och skyllthållare till min z1000 från bikersneed och undrar om det bara är att ta bort orginalet och sätta på det nya?

Är det nåt annat jag måste se över, t.ex motstånd...:confused:

Last edited:
Jag bytte till miniblinkers på min Z1000 och fick fenomenet att blinkers blinkade för snabbt.
Bytte bara blinkrelät till ett som var avsett för led blinkers och allt funkade perfekt sedan. Relä gick på ca 120:- och tog 5 min att byta. Snabbt, billigt, enkelt. Har hört att motstånden blir väldigt varma och kan smälta plast som ligger nära. Så mitt råd, byt blinkrelät :tummenupp

Last edited:
Jag bytte till miniblinkers på min Z1000 och fick fenomenet att blinkers blinkade för snabbt.
Bytte bara blinkrelät till ett som var avsett för led blinkers och allt funkade perfekt sedan. Relä gick på ca 120:- och tog 5 min att byta. Snabbt, billigt, enkelt. Har hört att motstånden blir väldigt varma och kan smälta plast som ligger nära. Så mitt råd, byt blinkrelät :tummenupp

Klockrent! Tack för svaret :tummenupp

Har kört med orginalet i ett år nu, sen jag tog ut den. Har planerat att byta till mini i stort sett hela tiden...och nu först blev det av :D

Jaja, tack som sagt för svaren!

:yoparty

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard