Mini-motard, Racehouse på Söndag

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
Jag var precis nere på Race house och pratade med vår käre "flaggviftare" Puddy. :tungan
Det var väl du Alex som ville köra mini-motard på Söndag, och Puddy ville veta hur många som tänkt dyka upp och när, så därför kanske vi kan skriva upp oss här och se hur många vi blir.
Jag antar också att en del ska till SRW på kvällen så vi kanske ska ta det på dagen?
Jag tänkte föreslå kl 13.00, passar andra tider bättre för majoriteten så kan vi givetvis ta det istället. Vi kan ju skriva VEM som ska med i alla fall så kan vi ta lämpligast tid på Lördag kväll. Skriv ert namn och passande tid nedan. Upphovsman till idèn, Alex har första tjing på tiden :)

1. Dangerous Dave (13.00)

Last edited:
Inget SRW denna Söndag, eventuellt en längre runda på Österlen eller kanske köra Mini Retard :va

Minimoppe är fjantigt dom välter ju utan ansträngning.

Lyckas ja mickla ihop kwacken i morrn så vore en rejäl runda på söndag skitkul. :tummenupp

Rogerr skrev:
Minimoppe är fjantigt dom välter ju utan ansträngning.

Lyckas ja mickla ihop kwacken i morrn så vore en rejäl runda på söndag skitkul. :tummenupp
Kan vi inte kompromissa då?
Mini-motard för dom som vill kl. 13.00 och sen köra en rejäl runda?
Jag vill gärna båda.

Dangerous Dave skrev:
Kan vi inte kompromissa då?
Mini-motard för dom som vill kl. 13.00 och sen köra en rejäl runda?
Jag vill gärna båda.
Låter ok, jag kan va räcerlajter om vädret håller i sig.

En runda på 20-30 mil :banana

gamle skrev:
kan vi inte köra lite längre så man får stäcka ut och tömma tanken för en gångs skull jag är på tid/plats ? :7peta
31 mil då :D
Rössjöholmsrundan samt Sösdala & Österlen

Dangerous Dave skrev:
Vilken tid hade ni tänkt köra då?
Jag hänger med på turen i alla fall.
Synd att denna tråden blev jävligt :felämne bara...
Sent på em troligen, det är så j-a varmt på dagen, jag ska ut med cabben och äta en dyr lunch som passageraren får pynta.

GSXR1100R skrev:
Sent på em troligen, det är så j-a varmt på dagen, jag ska ut med cabben och äta en dyr lunch som passageraren får pynta.
Ok.
Skriv tid och mötesplats när ni vet då.
Så kan ju jag och Willey åka våra retarder klockan 13.00 :banana

Dangerous Dave skrev:
Ok.
Skriv tid och mötesplats när ni vet då.
Så kan ju jag och Willey åka våra retarder klockan 13.00 :banana
Ingen retard för min del, jag ska åka cabbe.

Jag är på OM det blir SENT på eftermiddagen, man kan ju inte köra omkring i kroppskondom (skinnställ) mitt på dagen i +30 grader!
Preliminär tid?

Helt lysande tråd... någon som vill sälja ett Piano för 600:- ??? :rofl

Asså - Race House o MiniMotard - Nu är det så att det är Finaler på Meca i morgon vilka min 7-årige son skall bildas i (visst intresse från fadern existerar åsse :rolleyes: ), därefter på e.m. kunde han på hemvägen bildas i mini-moto-kultur om inte ni omvandlat denna tråd till en JagharköptpackväskormedförnödenheterförLofotentur :fatta!

EDIT: 13.00 är nog för tidigt för oss (...och för er 31-mila svettisrunda :kocko ) - förresten, nå'n som har ett Piano... :hihi

Last edited:
Robz skrev:

Asså - Race House o MiniMotard - Nu är det så att det är Finaler på Meca i morgon vilka min 7-årige son skall bildas i (visst intresse från fadern existerar åsse :rolleyes: ), därefter på e.m. kunde han på hemvägen bildas i mini-moto-kultur om inte ni omvandlat denna tråd till en JagharköptpackväskormedförnödenheterförLofotentur :fatta!

EDIT: 13.00 är nog för tidigt för oss (...och för er 31-mila svettisrunda :kocko ) - förresten, nå'n som har ett Piano... :hihi
Jag tycker också att tråden flippet ur totalt, det har du helt rätt i...
Men vad gör man?? Bannar gamlingarna? :D

EDIT: 13.00 är nog för tidigt för oss

vilken tid är bra för er???

Awww....

Robz skrev:

.....

Bifogat

• misc10.jpg
    misc10.jpg
    13.7 KB · Visningar: 37
Dangerous Dave skrev:
Jag tycker också att tråden flippet ur totalt, det har du helt rätt i...
Men vad gör man?? Bannar gamlingarna? :D
Gamlingarna tar en egen tur idag, skönt att slippa bromsklossfjunisar.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph