Mini baklyse till Husa -02?

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Vart kan man få tag på det? Hittar faktiskt inga på varesig karlströms eller lelles =/. Och inga överdyra lysen tack :näsblod

philsson skrev:
jag letar också. :näsblod

Säg till om du hittar, miniblinkers vorre ju något det med, men 560:- paret, jojo :näsblod köper jag hellre bensin för pengarna eller mer polermedel :tomten

Carpe me skrev:
Säg till om du hittar, miniblinkers vorre ju något det med, men 560:- paret, jojo :näsblod köper jag hellre bensin för pengarna eller mer polermedel :tomten
så sant så sant. :gnissla men det är snyggt!. :tummenupp
Trodde inte originalen var så stora :3freak Beställde till min då jag inte hade några, men ack så fel jag hade!. finns väldigt billiga icke godkända minis annars som är fina för 200kr paret. kolla touring.se

Jag beställde ifrån louis.de där har dom blinkers e-godkända för 4.95 € styck. Mini alltså.. Med olika längd på armarna samt med olika toning på glas.

Godkända mini blinkers

Eller varför inte ett E-godkänt led baklyse modell mini? det här för 23.95 €

minibaklyse..

Dom har mycket billigt där frakten är även den billig cirka 20€ för jättepaket (beställde 8 blinkers, 2 baklysen, 2 minitutor, Ljuddämparull för 2 ljuddämpare, fotpinnar m.m m.m)
Kom inom några dagar, mycket bra service. Men så är dom ju bland dom största i tyskland.

Kurben skrev:
Jag beställde ifrån louis.de där har dom blinkers e-godkända för 4.95 € styck. Mini alltså.. Med olika längd på armarna samt med olika toning på glas.

Godkända mini blinkers

minibaklyse..

Dom har mycket billigt där frakten är även den billig cirka 20€ för jättepaket (beställde 8 blinkers, 2 baklysen, 2 minitutor, Ljuddämparull för 2 ljuddämpare, fotpinnar m.m m.m)
Kom inom några dagar, mycket bra service. Men så är dom ju bland dom största i tyskland.

Såhär gjorde jag om min med ovanstående baklyse.

//@

Bifogat

• Husaberg nr2 -02 -05.jpg
    Husaberg nr2 -02 -05.jpg
    108.3 KB · Visningar: 240
  • Husaberg nr2 -02 -09.jpg
    Husaberg nr2 -02 -09.jpg
    98 KB · Visningar: 165
  • Husaberg nr2 -02 -06.jpg
    Husaberg nr2 -02 -06.jpg
    94.8 KB · Visningar: 265
philsson skrev:
så sant så sant. :gnissla men det är snyggt!. :tummenupp
Trodde inte originalen var så stora :3freak Beställde till min då jag inte hade några, men ack så fel jag hade!. finns väldigt billiga icke godkända minis annars som är fina för 200kr paret. kolla touring.se

Jo orginalen var rätt stora, men dom syns bra på 200meter i alla fall.
Jo dom hade lite där som såg ok ut.

Leka polis någon? :gnissla

https://www.touring.se/touring/Servlet?page=6&parent=s02B034&catname=Blixtljus#

Busaberg skrev:
Köp ett original baklyse till en -06.Bild finns på www.husaberg.se

Ah, såg riktigt bra ut. Du råkar inte veta vad bakläppen med lyset kostar?

Kurben skrev:

Godkända mini blinkers

minibaklyse..

Villket av alla lysena är detta?
http://www.louis.de/_205e98541c77f4...hop/img450/10033747_880_04.JPG&TITLE=10033593

Och vad är det för skillnad på baklysena mer än priset?

Förstår inte ett ord av tyskan där.
Hur lång tid tar det att få grekkerna?

MotardFighter skrev:
http://www.jofrab.se/commercePortal...visaBild=Ja&prislista=&rubrik=cro09Lampor&sk=

Tyvärr ingen bild men det ser bra ut i katalogen och det är billigt och godkänt!!!

Om du har katalogen, kan du ta ett kort och klistra in här?

Carpe me skrev:
Ah, såg riktigt bra ut. Du råkar inte veta vad bakläppen med lyset kostar?
Lika baklampa fast till KTM -04-05(som går att montera om man moddar lite)kostar runt 200:- komplett.Borde väl vara nåt liknande till Husaberg också.Ring Karlström och fråga :7peta
KTM lampa på bilden.

Bifogat

• Husamotard.jpg
    Husamotard.jpg
    67.4 KB · Visningar: 239
Busaberg skrev:
Lika baklampa fast till KTM -04-05(som går att montera om man moddar lite)kostar runt 200:- komplett.Borde väl vara nåt liknande till Husaberg också.Ring Karlström och fråga :7peta
KTM lampa på bilden.

Ah men tusan, det där var ju också fint :gnissla . Kan får väll singla slant sen om villket av de tre lysena som ska få äran (?) att sitta på min husa

Carpe me skrev:
Vart kan man få tag på det? Hittar faktiskt inga på varesig karlströms eller lelles =/. Och inga överdyra lysen tack :näsblod

Här e mitt ufo diodlyse!! har ett nytt fäste till den som jag har blå eloxerat!

Bifogat

• Baklyse!!!.JPG
    Baklyse!!!.JPG
    59 KB · Visningar: 227
Morphed skrev:
Här e mitt ufo diodlyse!! har ett nytt fäste till den som jag har blå eloxerat!

happ då står 4 på listan, vart köpte du det och vad kostar det? E-godkännt?

Carpe me skrev:
happ då står 4 på listan, vart köpte du det och vad kostar det? E-godkännt?

Jag köpte den på MB Racing i västerås 199 kr!! men den säljs nog overallt där dom säljer ufo plast..... Nee den e inte E-godkännd men de e bara o besikta me orginal lyset..

Carpe me skrev:
Villket av alla lysena är detta?
http://www.louis.de/_205e98541c77f4...hop/img450/10033747_880_04.JPG&TITLE=10033593

Och vad är det för skillnad på baklysena mer än priset?

Förstår inte ett ord av tyskan där.
Hur lång tid tar det att få grekkerna?

Om du har katalogen, kan du ta ett kort och klistra in här?

Det där ska nog vara den med kort arm, alltså "Armlänge 20 mm" och "Carbonlook" samt med tonat blinkersglas= "Blinkerglasfarbe=getönt"
det är alltså nummer:
10033747 MINIBLINKER *MICRO*
GETOENT VL+HR, CARB. 20MM

Katalogerna finns att ladda ner på deras hemsida i PDF format, bara att leta lite.. Finns mycket prylar där till betydligt lägre priser än här i sverige, speciellt sånt som är e-märkt, vilket av någon märklig anledning alltid är svindyrt här i sverige eller fult och stort som stryk...

AH med då, nu får jag ju total beslutsångest.

D1ce: Hur starkt lyser blinkersarna?

Antar att baklyser lyser jävligt starkt iom att det är ett gäng led ljus?

Carpe me skrev:
AH med då, nu får jag ju total beslutsångest.

D1ce: Hur starkt lyser blinkersarna?

Antar att baklyser lyser jävligt starkt iom att det är ett gäng led ljus?
jag har acerbis lyckta med diodlampor. Det lyser anus!.. Dessutom ej E godkänt. men mycket snyggare än original. problemet är att jag ska reggbesiktiga och saknar original.

philsson skrev:
jag har acerbis lyckta med diodlampor. Det lyser anus!.. Dessutom ej E godkänt. men mycket snyggare än original. problemet är att jag ska reggbesiktiga och saknar original.

Ah surt, bara att tjöööpa e-godkännt. Ska själv besikta moppen snart, måste bara strypa ner den lite grann först så inte besiktningsmannen ger mig smisk.

Antar att du menar att den lyser riktigt bra :nicka

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...